Gå til innhold
Mats

Frontrute Alfa GTV 116, 1985

Anbefalte innlegg

jaggu. da skal jeg ringe i morgen å høre:-) takk for tipset.

Lurer på om jeg har lettet for mye. At bilen har blitt litt blaut.. hehe. Om den sprekker en gang til så må jeg sveise på noe stål her og der. liker ikke tanken på å lage tanks.

mats

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg har lettet for mye. At bilen har blitt litt blaut.. hehe. Om den sprekker en gang til så må jeg sveise på noe stål her og der. liker ikke tanken på å lage tanks.

Hvis du kan sveise fast buret til A-stolpen på to eller flere steder og i taket så kan kanskje det fungere? Da blir jo hele boksen med ruta mye stivere.

(men jeg er ikke bombesikker på om det er lov med mer X innfestinger til buret. Løsningen er kanskje å lage ett stort festepunkt fra gulvet og opp til taket?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke sveise i buret desverre, det er et sånt ferdigbur. Men jeg kan sveise inn stålbiter i taket langs sidene som buret kan hvile mot. Gjør jeg dette på begge sider, vil buret og karroseriet bevege seg mindre i forhold til hverandre hvertfall.

m

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...