Gå til innhold
Gjest VF33356

Funksjonærer ID 09 søkes

Anbefalte innlegg

Du leste riktig, vi trenger frivillige i år også. Det er behov for ca. 12 personer som kan stille opp i port, sekretæriat, parkering m.m. her er det bare å vise dugnadsånd og trø til.

Edit:

Kan friste med gratis inngang og halv pris på banekjøring. Vaktene tilpasses selvfølgelig de ulike passene slik at de som ønsker får mest mulig banetid.

Interesserte kan sende e-post til: [email protected]

Link til informasjon om ID 09 finnes her: http://www.klubbalfaromeo.no/index.php?id=132

-Øivind Andersen

Formann Klubb Alfa Romeo Norge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du leste riktig, vi trenger frivillige i år også. Det er behov for ca. 12 personer som kan stille opp i port, sekretæriat, parkering m.m. her er det bare å vise dugnadsånd og trø til.

Edit:

Kan friste med gratis inngang og halv pris på banekjøring. Vaktene tilpasses selvfølgelig de ulike passene slik at de som ønsker får mest mulig banetid.

Interesserte kan sende e-post til: [email protected]

Link til informasjon om ID 09 finnes her: http://www.klubbalfaromeo.no/index.php?id=132

Jeg stiller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at det er noe bevegelse i blant våre medlemmer, men vi trenger sårt flere til å hjelpe til.

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er jo også med, men denne gangen blir jeg nok ganske opptatt med oppgaven styret i KARN har gitt meg, dessuten hadde jeg tenkt å ta meg nok fri til å få trent litt med løpsvogna :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo også viktig å presisere for de som lurer at dette verken tar veldig mye tid eller krever noen som helst forkunnskaper. Blir vi så mange som vi pleier slipper man unna med en time hver. Er en god anledning til å bli kjent med noen nye!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

............ noen som helst forkunnskaper. ..........

OK, da kan sikkert jeg gjøre litt nytte for meg også. (Bare jeg får kjøpt meg en Italiener så jeg slipper å parkere på Elverum)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for frivilligheten  ;D

For å organisere vaktlisten trenger jeg behov for mob. nr og e-post, dette for å kunne distribuere listen før ID (kanskje viktigst for de som skal jobbe fra morgenen av).

Men for ordens skyld sen til [email protected] så blir det litt enklere å sy det hele sammen.

Mangler fortsatt noen hjelpende hender...men har klokketro på at dette ordner seg.

-Øivind A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for frivilligheten  ;D

For å organisere vaktlisten trenger jeg behov for mob. nr og e-post, dette for å kunne distribuere listen før ID (kanskje viktigst for de som skal jobbe fra morgenen av).

Men for ordens skyld sen til [email protected] så blir det litt enklere å sy det hele sammen.

Mangler fortsatt noen hjelpende hender...men har klokketro på at dette ordner seg.

-Øivind A

Hvor mange mangler du?

-Bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann..

Jeg har to pappesker med div utstyr som MÅ til ID,  dette er nødvendig utstyr til avviklingen av treffet.

Er det noen som kan plukke det opp enten her i Hokksund eller i Oslo(skal klare og få det dit)??

Dette utstyret har ligget hos meg siden sist banetreff på R.skogen fordi ingen andre kunne ta det med.

Ta kontakt på tlf 41676994

Mvh Hans Rune :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder til i Solbergelva og skal opp på lørdag, men kommer ikke til å være der noe særlig før 11. Dette er vel kanskje rekvisitter som skulle ha vert der fra starten av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann..

Ja det er rekvisitter og må være der fra starten av.

Solbergelva er jo bare et steinkast unna slik at det hadde passet perfekt.

Skal sjekke litt vedr når de må ha utstyret.

Har du et tlf nr jeg kan nå deg på om det skulle bli aktuellt??

Mvh Hans Rune :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...