Gå til innhold
Erik

noen fra lillehammer inne her?

Anbefalte innlegg

Er det nokon som bur på lhmr. inne på forumet her? Interesse for å møtes til alfaprat/kjøre turer ein gang i blandt?

Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bor en ivrig alfa-familie i gudbrandsdalsvn ved alershjemmet. 2 156, 1 spider, 1 155, 1 33 qv. Ellers så er det et par andre med alfa der, men ingen som er så ivrige. På lillehammer er det senka opel'er, golf og audi som er det absolutt feteste man kan ha....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bor en ivrig alfa-familie i gudbrandsdalsvn ved alershjemmet. 2 156, 1 spider, 1 155, 1 33 qv. Ellers så er det et par andre med alfa der, men ingen som er så ivrige. På lillehammer er det senka opel'er, golf og audi som er det absolutt feteste man kan ha....

Som alle andre plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men de trenger ikkje vi bry oss om ;)

veit om søskenbarnet mitt sin 166 (søre ål) , og var klar over alfa-familien :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja tror ikke det finnes en person på lillehammer som ikke vet om de, eller de vet om:)

Lillehammer må være værre enn andre steder når det gjelder forkjærlighet til Audi og annet ræl. T.o.m. Ferrari er bare en italiensk møkkabil der oppe...

Men vet det finnes bl.a. en Maserati QP, en Ferrari 308 og en 612 i tillegg til at en er på utkikk etter en 355 hvis han ikke allerede har kjøpt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det jo håp om å kanskje få til eit lite treff på lillehammer da... ?

så ein rød spider når eg var i lhmr. nå netopp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at det går en sort 159 TI sw der i Lillehammer

har møtt den 159 TI etter vegen..

er noen av disse inne på forumet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører en rød 156 og bor i Lillehammer, og har sikkert hilst på noen av dere tidligere. Den siste tiden har jeg vært mye i Oslo, men er hjemme nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje budd her så lenge sjølv. Flytta hit i sommer.

det begynner å bli noen her nå da.. så da kan det kanskje bli noen biler som kan treffes etterhvert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikkje berre være alfa nei :) men Italiensk er vel eit krav.. hehe

Bilen din ser skikkelig fet ut Erik! Skjelden go'bit du har fått deg der ass!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...