Gå til innhold
vito

hvordan demontere spider/gtv

Anbefalte innlegg

er det noen på forumet som kan gi meg tips om og demontere vinduslister fram dører og dørlåser.

jeg holder på og fikser opp spider .jeg skal snart lakkere den  tenkte candy rød ?..ps har fult styling kit til den og 18" felger (jeg er lakkerer selv).

dekselet under radiatoren er rustet noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nytt og doble ekksos bakre.

jeg er ny i alfa gamet så noen tips hadde vert bra.

mvh:kåre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er  enn 95 -98 mod

jeg har fortsatt helt nye 17" felger og dekk dekk 225/40 ligger nye i eske vis noen trenger(se på tilsalgs her på forumet)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta først av staget fra låsen ned til låskassen.

Her bør du orientere deg litt for å se hvordan du skal få av kulekoblingen (sitter hardt, må bruke litt makt). Bruk lommelykt og inspeksjonsspeil.

Så drar du av C-klipsen som holder låsesylinderen på plass.

Det er kanske knotete å få ut sylinderen. Regn med å snu og vende på sylinderen endel før du finner ut hvordan du skal få armen til overføringsstaget ut gjennom hullet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...