Gå til innhold
Gjest bjarnere

ATLANTERHAVSVEIEN..........

Anbefalte innlegg

Er vel en vakker vei?

Ettersom jeg er en urolig sjel som ikke liker å sitte stille så spekulerte jeg på å ta en aldri så liten tur dit førstkommende helg. Når jeg i tillegg liker å omgåes andre mennesker så er spørsmålet om det finnes noen fler som kan tenke seg å ta en tur?

Værmeldingen for helga er heller ikke nedsnødd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag? Søndag?

Det står en 75 og en TS-motor som skal bli venner nå før landstreffet (yours truly og Borud skal være matchmakers så her er det bare å sette i gang kjenningsmelodien fra To Gode Naboer) men en liten luftetur med bruksbilen hadde kanskje gjort seg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja når tenkte du å dra? Har en Gt og en datter her, og vi vet ikke helt hva vi skal finne på i helga, når mor er i Hungary.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen kommer fra Ålesund området, så anbefaler jeg å kjøre ruten fra Vatne til Rekdal , istedenfor over ørskogfjellet.

Jeg tror at den veien kommer opp på topp 5 veier i Norge, da den med VILJE, er bygd med masse svinger, asfaltkvaliteten er langt over standard, det er sårt lite trafikk, og veien og naturen er et topp samsvar for nytelse og det å teste hva Alfa`n virkelig er god for :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Lørdag? Eller jeg bestemmer Lørdag! Yr.no melder knallvær og jammen er det ikke Jazz-festival i Molde...........

Vi klarer vel å samle noen biler og noen koselige mennesker, gjør vi ikke?

Grappus Spontanius

post-0-14779326011919_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo bli noen fete fotografier med Alfa ned den brua der.............................

Burde friste med en sånn tur egentlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En stakkars Lancia er alltid velkommen! Men nå må vi foreta et valg av tidspunkt om ikke lenge.......................................Noen gode spisesteder der ute? Håholmen har Scuderia Strand nevnt.................dette overlates til de lokalkjente, kanskje........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo bli noen fete fotografier med Alfa ned den brua der.............................

Ja, men med 911  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men med 911  ;D

Kjørte Atlanterhavsveien i går og da lagde Porsche reklamefilm der. De grisekjørte med en boxter (S?) og det jeg tror var en 911 turbo. Fet lyd hvertfall ;D

Uansett, gled dere til turen. Det er veldig fint der, men veien er ikke veldig lang så hvis man bare durer gjennom er det lett å få "er dette alt" følelsen. Ta dere god tid og kos dere. Averøy har jo også noen gode veier og Kristiansund er bare et steinkast unna. Molde bør man styre unna. Alt for mange sære moldensere der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes dere er ganske ukule som legger denne sammensvergelsen på en dag jeg må jobbe...

Du er ganske ukul som velger og jobbe  ;)

3545467235_942fcc8cd2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en stakkars Lancia velkommen i gjengen også?   ;D

Hvor holder så den unge, fremadstormende og lovende Giallo til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder til på Hjelset, ca. 15km øst for Molde

Synes derfor jeg måtte snike meg med på alfa-turen når det er "like rundt svingen"  ;D

Ikke bestemt noe tidspunkt enda?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nå er det mye fram og tilbake. Det er et par kandidater som kan tenke seg å ta turen på Søndag....................

For meg spiller det ingen rolle

HVA MENER DERE ANDRE?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...