Gå til innhold
Guarneri del Gesù

Milanobrødre på plenen i dag!!

Anbefalte innlegg

Flotte bilder av tøffe biler. Men så var det en ting jeg lurte på, er ikke Giulia egentlig et kvinnenavn? Hadde det vært snakk om hannkjønn så er vel Giulio mer passende kanskje :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte bilder av tøffe biler. Men så var det en ting jeg lurte på, er ikke Giulia egentlig et kvinnenavn? Hadde det vært snakk om hannkjønn så er vel Giulio mer passende kanskje :)

Hehe.. ikke vet jeg! Har i alle fall helt klart for meg at 4 dørs Giulia er hankjønn... bertonen derimot er litt mer feminin ;) Er vel den runde hekken sikkert som gjør utslaget!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde gjort seg med en lakkering av venstre dør på GTV`en...

Til din opplysning så finnes det ingen GTV på noen av bildene.. og ærlig talt..

Du trenger ikke å prøve å late som du ikke skjønner hvilken jeg mener ;)

Men ja, stilfull detalj at dørene er i helt forskjellige farger som resten,gjør seg på bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ja, stilfull detalj at dørene er i helt forskjellige farger som resten,gjør seg på bilen :)

Det er ingen fargeforskjell der i virkeligheten.... ser ingen opplagt forskjell på bildet heller. Men om så var tilfelle, SO FUCKING WHAT??

Det bilen trenger derimot er andre felger, men det kommer nok kjenner jeg eieren rett...

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig med noen bilder fra den kanten også. Er du eier av alle tre skjønnhetene, kaller de det uavhengi av kjønn  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig med noen bilder fra den kanten også. Er du eier av alle tre skjønnhetene, kaller de det uavhengi av kjønn :)

Skulle gjerne sagt ja, men bertonen har jeg bare lånt av en kamerat. Har veldig lyst på en slik på sikt.. Noen andre felger og bilen er bortimot perfekt etter min smak. :) Bare så synd de har blitt så steike dyre disse ostehøvlene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn fram plenklipperen å gjør noe fornuftig min unge herremann!!!!

Neida, kosli å se gamle Alfa`er som fremstår i slik tilstand =)

Dog, kan jeg med mitt fortsatt gode øynesyn ikke se noe fargeforskjell.....................

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen fargeforskjell der i virkeligheten.... ser ingen opplagt forskjell på bildet heller. Men om så var tilfelle, SO FUCKING WHAT??

Det bilen trenger derimot er andre felger, men det kommer nok kjenner jeg eieren rett...

Jeg syns de felgene er råpene, har 4 slike selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forbauser meg ikke at du syns noe forferdelig er pent..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forbauser meg ikke at du syns noe forferdelig er pent..

Om noe er pent eller stygt er vel heller en smaksak, har ikke mammaen din lært deg det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi nå faen i å spamme tråden min! Samma pisspreiket hver gang jeg poster noe..  :P

Han har jo lært av den beste... eller hva?  ;)

Men ja, hansy, på tide å lære når du skal holde kjeft! Stikk heller å ta noen bilder av din egen bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først og fremst Ola, du har pene bilder av to veldig kule biler fra Arese!  ;D

Du kan jo høre med rpm om han er villig til å gå med på en deal med GTV6en din - etter at han begynte å kjøre stor luksusbil med hest i grillen så tror jeg at Bertonen hans spiller litt andrefiolin for tiden (og de andre Alfaene han har går det jo rykter om at de snart snart blir kjørt av gjenferd på en forlatt vei i Italia)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...