Gå til innhold
LarsPetterLarsen

Fiat Coupè 2.0 20v u Turbo

Anbefalte innlegg

Noen som har et godt forslag til hvor jeg kan finne høyre bærebro bak,

den lille plata hvor blinklyset på siden sitter hs , nav høyre foran og bremseskive..??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk med Brakes Norge når det gjelder bremseskiver. Der får du nok også rabatter sålenge du er medlem av en eller annen bilklubb... Lurer på om ikke bremseskivene er samme som div. Lancia modeller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående høyre bærebro bak, er du sikker på at du ikke kan bruke rep-sett? På 1.8 er denne samme som Bravo I, og sikkert flere også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående høyre bærebro bak, er du sikker på at du ikke kan bruke rep-sett? På 1.8 er denne samme som Bravo I, og sikkert flere også.

Hm, vet ikke helt, men når bilen var på bukk hos MF Ålesund, fikk min far(som eier bilen) beskjed om at den hang å slang, så jeg vil tro at det lureste/tryggeste er å bytte hele sulamitten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med mindre den er kjørt skakk så vil jeg tro repsett holder fint. Krogslund har som sagt til Bravo art.nr 1822011 for 400 danske kroner, og dette passer ihvertfall Coupe 1.8. Repsettet er lett å bytte bare du får av bærearmen.

Brukte og nye deler finner du også på http://www.coupeteile.de og på forumet til den engelske Coupe-klubben http://www.fccuk.org/forum. Meld deg inn på forumet der om du ikke er det allerede :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, jeg har byttet lager i en slarkete bærearm på en Bravo. same shit på Coupe, alle coupeer har samme skiver bak, sikkert samme bærearm som alle andre også. Tipo, Marea, Bravo osv. Fiat/MF selger bare komplett arm med lager. Kjøpte rep sett fra Krogslund, og byttet var en svær jobb, mest pga problemer med å få det gamle av. Ellers prøv deler fra coupeteile.de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...