Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg lurer på om det er noen her inne som har tenkt seg til bmw treffet den 24.07.09 på frøya hvor alfaklubben og porscheklubben er invitert?

jeg hadde tenkt meg ivei for å prøve og kjøre på bane for første gang men lurte på om det kommer flere alfister dit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Trolig vil vel de fleste som har lyst til å kjøre på bane denne helga heller ta turen til ACR i Mo i Rana vil jeg tro?

Det er der du bør debutere på bane nå når du har sjansen ;D

Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vet det men når det tar meg bare ett par timer og kjøre til frøya så er det er billigere og lettere for meg og bare kjøre en dagstur til frøya enn en helgatur til acr.

Mvh

Thor Helge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

jeg lurer på om det er noen her inne som har tenkt seg til bmw treffet den 24.07.09 på frøya hvor alfaklubben og porscheklubben er invitert?

jeg hadde tenkt meg ivei for å prøve og kjøre på bane for første gang men lurte på om det kommer flere alfister dit.

Alfa-klubben har en stående invitasjon til arrangementet, men den er ikke flagget ettersom det er landstreff i Mo i Rana.

Du er velkommen om drar til Frøya!

Mannen du snakker med om du lurer på noe, er Lars A :  92266111

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frøya er smellvakkert, og med maaange svinger;-) I tillegg så har de nylig fått endel ny asfalt utpå der i år. (Var der akkurat på ferie med Multiplaen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg tenke meg har sett litt bilder av banen.

Kom meg desverre ikke utover på grunn av at bremsene tok kvelden på 156'n kvelden før så måtte prioritere det istedefor å dra på treff. Litt surt men er sånn som skjer.

Vi må så absolutt prøve og få til et Alfa treff utpå der engang:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...