Gå til innhold
U5tabil

Hvem er interessert i å kjøre over samlet til ID 2009 fra Vestlandet?

Hvor er du fra? Hvor vil du overnatte? vennligst stem kun per bil  

13 stemmer

1. 1. Hvor er du fra? Hvor vil du overnatte? vennligst stem kun per bil

• Jeg er fra Stavanger
      5
    • Jeg er fra Bergen
      0
    • Jeg er fra Haugalandet Vest
      1
    • Jeg er fra Haugalandet Øst
      0
    • Jeg er fra Ønsker å henge meg på ved andre plasser
      1
    • Jeg ønsker å overnatte på banen
      3
    • Jeg ønsker å overnatte på den gamle leiren
      0
    • Jeg ønsker å overnatte på hotell i nærheten?
      2
    • Jeg ønsker å overnatte på Elverum Camping
      1

Anbefalte innlegg

Som topic sier så ønsker jeg å løfte interessen. Det finnes mange veier over, enten over via Bergen, eller via Haukeli, og også rundt langs kysten og så opp, i tillegg til alle stikkveiene som kan tas.

Jeg har selv kjørt via Haukeli, jeg har også prøvd den hvor jeg har kjørt opp til bergen/voss for å henge meg på og jeg har kjørt via odda for så å møte bergenserene videre over. Og jeg ser ikke hvorfor ikke flere vil "ofre" litt mer tid på å kjøre en liten "omvei" for så å kjøre en lekker og koslig kolonne over. Selv om en bruker 1-2 timer mer kjøring så føles også selve turen 2-4 timer kortere enn den er!

Så det jeg nå først er ute etter er rett å slett hvor er dere som skal over til ID fra? På den måten kan jeg prøve å lage til en rute med tidskjema slikt at folk kan henge seg på over.

Nå vett vi ikke utfallet enda da det er opp til dere å si hvor mange dere blir. Men jeg ser ikke problemet med at f.eks Stavanger folka henger seg på ved Aksdal nord for Bokn og så over via Haukeli, eller opp via Odda og så videre nord og møte Bergenserene på hallveien... Og ser heller ikke problemet med at Bergenserene kan kjøre ned til Odda og så over Haukeli f.eks.

Men alt dette kommer jo litt an på hvor mange som skal fra de forskjellige plassene.

Og til slutt et kjapt spørsmål hvor har dere tenkt å overnatte? Har lagt til 2 typer svar og hver av dere har 2 valg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til og kjøre fra stvg nedover til kr.sand så vider langs nye motorvei til skien,drammen,oslo så kongsvinger og våler. kjører fredags kveld i 11 tiden. Var nettopp på gatebil på våler og fikk pokal for 2.plass utstilling på alfaen min :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Da kjører vi i morgen. De aller fleste skal møtes i Røldal rundt 11.30-12.00 og kjøre videre. Jeg regner med å passere Aksdal rundt 09.00-09.30 for de som ønsker å henge på derfra. De fra Stavanger kan jo altids kjøre opp hit om de ønsker. Fra Røldal bærer det rett til Scandic Hamar. Hvor vi er en gjeng for kvelden :)

For de som ønsker å ta kontakt så er jeg å nås på tlf: 928 05 131

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...