Gå til innhold
Gjest bjarnere

*SOLGT*EN VOGN Å BLI SETT I......................

Anbefalte innlegg

Kan ikke si noe annet enn at jeg er imponert over dine annonser.

Kan ikke fatte å begripe hva folk tenker på, når de skal legge en bil ut for salg, og legger ved 2 bilder tatt med mobiltelefon, og attpåtil ingen bildet av interiør.

Nå har det seg slik at jeg kun har eid 166`er med skinn, men er det slik som på 164, at stoffsetene er mye bedre å sitte i en skinnsetene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke si noe annet enn at jeg er imponert over dine annonser.

Kan ikke fatte å begripe hva folk tenker på, når de skal legge en bil ut for salg, og legger ved 2 bilder tatt med mobiltelefon, og attpåtil ingen bildet av interiør.

Nå har det seg slik at jeg kun har eid 166`er med skinn, men er det slik som på 164, at stoffsetene er mye bedre å sitte i en skinnsetene?

Takk, takk! Det er nå engang slik at annonsen er det eneste budskapet man kan gi over internett, og er den dårlig så kan man jo tenke resten selv. Det er merkelig at folk ikke skjønner det, men for meg  kan jo deres sløvskap være min gevinst!

Jeg synes alltid at stoffseter er bedre å sitte i enn skinnseter, så kan man diskuterer eksklusivitet og utseende! Skinnseter er jo også i de fleste tilfellene mer praktisk når det kommer til renhold, men en som farer forsiktig fram vil vel aldri ha problemer med akkurat det!

Denne bilen er i alle tilfelle en god vogn! Ikke er de lett å selge, men jeg har solgt disse før, så vi får se......................................

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ikke sant. man vil jo gjerne ha et innblikk i hva man funderer på å kjøpe.

Synd at disse bilene ikke helt når fram til den kundemassen de er ment for, både Bmw E39 og Mercedes kan se langt etter noe som dette her.

Lykke til med salget, noe som ikke skulle være noe problem, med tanke på pris og tilstand!

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...