Gå til innhold
@pi

vindusviskermotor til GTV916

Anbefalte innlegg

Nå stunder det mot Landstreff, og da finner vindusviskerne ut at de skal legge seg ned å dø. Sikring OK, så da er det vel viskermotoren(e). Hvor kan jeg skaffe en slik på relativt kort varsel?

Skal ta et feilsøk på verksted idag og evt sjekke om hendelen er frisk. ughhh. Vil itj kjør SW på Landstreff, vil kjør GTV!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det altså viskeroverføringene som er gåen. Hopper av tvert. delenr? Jeg får ikke EPer til å virke på Mac`en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp helt av! Når man bestiller deler, så oppgir man selvsagt alltid Chassisnummer ;) Gylden deleregel nummer en!

Så får vi se om de har på lager..........................De har som regel deler til LHD også..........eksporterer mest vil jeg tro..........og det er jammen ikke rart når en ser prisene her til lands!!

Men jeg takker for at du er våken! Jeg hadde ikke trengt å være det.........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja klar over det, de krever som oftest chassisnr uansett om du skal ha sigarett tenner og ;) Men ville nå bare si ifra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja klar over det, de krever som oftest chassisnr uansett om du skal ha sigarett tenner og ;) Men ville nå bare si ifra :)

Som sagt, jeg takker for at du nevnte det!

LHD må bestilles, men nå har alt løst seg på en rimeligere måte :) :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det løser seg :) Finnes jo hjelpsomme riddere i små 3-hjulinger i Nord-trøndelag også!

Ikke han her vel??

post-84-14779326010613_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;D ;D ;D

Inkluder et par sunnmøringer fra Åsen høggeri også, så årnær det seg nok. Nå er det bare å vente på postpakke. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...