Gå til innhold
andreasowre

SOLGT: 75 TS - limited edition 1991 modell selges

Anbefalte innlegg

Ok, dette er ikke en lett avgjørelse, men nå har jeg litt for mange biler å fokusere på. Jeg begynner der jeg starta og har valgt å kvitte meg med 75'n.

Bilen ble henta i Tyskland høsten 2006 og hadde da defekt clutch og en del andre småfeil. Noen av småfeila er utbedret, andre har vært der hele tida og nye har kommet til.

Bilen er ikke EU-godkjent, men årsavgifta er betalt. Jeg skulle sette den i stand etter et lite uhell for ett år siden, men har ikke fått somla meg til å gjøre det. Da jeg så hadde innbrudd i bilen med påfølgende hærverk mista jeg helt motet så nå går den til "ulvene" der ute.

Det som er bra:

Motoren går bra, slissa skiver foran og bak, CSC eksos i midten og bak, MOMO-ratt, Recaro-interiør, ny forntrute, Colombo & Bariani Stradale kammer, KN filter og soltak som fungerer. Kassa skraper ikke, det er ikke vibrasjon i mellomaksel, drivakslene er OK, baklysene er hele og pene. Det elektriske er i god stand (fikk en overhaling av Carozzeria) da motoren ble overhalt.

Det som må gjøres:

Det er rust (HØL) i hjørnene bak, noe rust under skjermbredderne foran og bak,  bulk i bagasjen etter påkjørsel bakfra, bulk i venstre bakskjerm etter at en løkrull rygga på meg, bulk foran på høyre skjerm etter bulkings (sladding på våt asfalt) og herværk, knerta blinklys (har ny lykt og nytt blinklys), varmeapparatet hyler og regulatoren til varmen har kilt seg på VARMT, termostaten bør skiftes og tomgangsregulatoren er ikke helt med på notene når det er kaldt. Motoren lekker litt olje ved simmeringene foran, og kassa lekker litt den også...

Klarlakken flasser som på alle røde alfaer fra denne perioden.

Jaja, ikke mye å skryte av, men den kan med enkle midler bli ganske så fin denne bilen. Jeg har en masse deler som kan følge med bla. nye dempere, poly til hele bilen, stålomspunnede bremseslanger mm.

Er du interessert kan du ringe meg på 913 45 782, komme en tur til Son og se på bilen, evt. legge en bunke med penger i hånda på meg og kjøre hjem med en bil som kan bli en fin corsabil, trackday bil eller rett og slett en daglig bil til glede og inspirasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...