Gå til innhold
jensemann

Hvor selges stabilisatorgummi til Sud/Sprint?

Anbefalte innlegg

Trenger ny stabstagforinger til sprinten. 22mm? Tror det var det ja. Noen som vet hvor de har det?

Har leita gjennom mine vanlige kanaler, men finner ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som superflex iallefall har noe av det. Jeg må sammenligne litt med de brukte jeg har og se om det stemmer. Alle andre foringer ser enkle ut og oppdrive, men ikke stabstagforingene, og iallefall ikke til Sprint... Den har jo 22 eller 23mm stabstag, kontra 18? på sud..

Hadde egentlig ikke tenkt å bytte dem, men når jeg nå slipte helt rent og lakkerte osv, så har jeg ikke hjerte til å la de gamle utslitne foringene stå  ;D

Hvis det ikke løser seg hos superflex så skal jeg prøve realcar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare en utvei Jens. og det er å få laget nye. Mener det er noen i nærheten som lager på bestilling. Kan spørre litt rundt om hvem dette var om du vil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken dim er det på stabstaget ditt?

Vet ikke om det er like tjukt på 33 Sprint... Her er iallefall 18mm. Tenkte kanskje på å kjøpe den jeg, og så borre de opp. Ellers så jeg at de hadde universal foring og feste/bøyle som kanskje kan brukes til de indre.

http://www.superflex.co.uk/results.php?maker=7&man_name=Alfa+Romeo&searchmodel=64&Search=Go

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke stabstag bak på sud orginalt så jeg aner ikke hva mitt egentlig er til :) må nok få dreid nytt skal jeg få noe som passer på første forsøk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor stort/lite mitt stag er da det heller ikke er orginalt på sprint foran. Er i Saudi Arabia nå frem til slutten av mnd. Skal få sjekket da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...