Gå til innhold
Falcon

Airbag utkobling

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man kan koble ut airbagen på en spider 916 96 mod.

noen som vet om det må monteres en motstand vis man kobler ut airbagen ?

fra 98 og framover har de en nøkkelbryter på tunellveggen, er det mulig å motere en slik på en 96 mod

Grunnen til at jeg spørr er at jeg skal ha med barnesete i spideren, og ingen er ikke interesert i å høre om at jeg skulle kjøpt en annen bil  hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Er det ikke slik at man må på et autorisert verksted for og gjøre slikt, og så skal det føres i vognkortet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Er det ikke slik at man må på et autorisert verksted for og gjøre slikt, og så skal det føres i vognkortet...

Hei,

Helt riktig det Erikssson, men føre jeg sender den på verkstad vil jeg sjekke hva som må gjøres slik a jeg ikke blir loppa helt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi sjekka ut dette i forbindelse med en jeep cherokee. min svigerinne fikk barn og hadde bare en jeep med grønne skilter.

vi måtte få koblet fra og satt inn en motstand for å sikre uønsket airbag eksplosjon.

man må deretter bestille time på biltilsynet for visning. vi trodde vi kunne vise dokumentasjon for jobben, men

måtte ha bilen inn i hallen.

vi bestilte seter i stedet! biler med av/på bryter er gull!

sikkert noe av det samme på alfa. kjøper vel airbagger på samme sted alle sammen.

samme prosedyre med tilbakestilling, inkl. visning. noe man måtte så snart man slutter med barnesete foran.

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...