Gå til innhold
tw

The Dream Car That Came True

Anbefalte innlegg

I august 2009 kommer Bruce Taylors andre Montrealbok, og denne gangen er det ikke full teknisk gjennomgang av hver minste detalj som står på tapetet, men rett og slett en billedbok med uvanlige Montrealbilder. Det vil si: boka er kjemisk fri for bilder av nypolerte Montyer i trekvart vinkel forfra, tatt av profesjonelle fotografer under en eller annen utstilling. Bildene er i all hovedsak samlet inn fra eiere som har vært oppe i uvanlige situasjoner med bilen, har hatt den oppbevart på rare steder og av alle folkene som alltid stimler sammen om den.

Ryktene vil også ha det til at banekjøringscapo Dagfinn Rognstad figurerer i boka sammen med et pent utvalg stukkatur ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måvirkelig si at Montreal har vokst på meg. Den er bare såå rett, og jeg sparker meg hardt i leggen hver gang jeg tenker på Baronens som gikk for småpenger :-X

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det var nok siste gang vi så en Montreal i grei stand avertert for 80 lapper ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryktene vil også ha det til at banekjøringscapo Dagfinn Rognstad figurerer i boka sammen med et pent utvalg stukkatur ;D

Everyone deserve their 15 minutes fame..... Så, hva gjør man ikke? Dama på forsiden dukket dessverre aldri opp i Scuderia Stucco...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...