Gå til innhold
tw

Alleggerita

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som har boken Alleggerita av Tony Adriaensens? Jeg skal gjøre litt research og kunne tenkt meg å lånt denne boka en liten stund.

Ja, jeg er klar over at den er sjeldnere enn en Bertone med støtfangere og koster omtrent like mye, men jeg lufter ideen allikevel ;)

Svar her eller på telefon 480 62 642

Tor Willy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke den boka dessverre, men har et kompendium på tysk om GTA modellene og litt datids historikk.   Om GT Am har jeg ingenting, men det er jo ikke Aleggerita som kjent :) Er du interessert i kompendiet så kan du jo kontakte meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er boka som Ståle linker til, ja. Takk for alle tips!

Gabor: tar kontakt med deg, så får jeg sette meg ned og stotre-lese litt i kompendiet :)

Lurer forresten på om KARN har denne i biblioteket sitt? Får sende en mail til Erik Rydström og høre ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et eksemplar av boken Alleggerita (bøkene er trykket i et begrenset opplag og alle er nummererte). Dersom tw kan garantere for at sidene ikke blir fulle av karva blad, snus, fingeravtrykk og kaffeflekker så er boken og hvite handsker til utlån i Parkveien. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...