Gå til innhold
Frøken jekk

Flere frivillige som kan hjelpe til i juni

Anbefalte innlegg

Om det er flere frivillige som kan hjelpe til under løpshelgen i juni så send en mail til crew@corsaitaliana.no

Mvh

Ann Kristin Schjelderup

Ansvarlig for de frivillige

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger fortsatt folk til små og litt større oppgaver. Legger ved en liste over hvilke oppgaver som må dekkes inn. Du trenger ikke delta hele helgen eller hele dager. Tips venner eller familie som har lyst til å være med.

Vakt i parc fermè

Starter

Rundeteller

Startdommer og måldommer

Organisering av startoppstilling til kvalik og løp

Evnt bilberging og olje/væskesanering

Fotografering, fotografkontrakter  

Rydding og låsing

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om jeg ikke kjører selv vil jeg forsøke å hjelpe til en av dagene! Kom igjen folkens!

Supert Andreas. Gi meg beskjed så fort som mulig når du vet noe.

Ja kom igjen folkens. De oppgavene som skal løses betyr ikke at man må være der kl 8-18. Stort sett går de siste oppgavene på ting som må gjøres ved løpene. Mange av jobbene gir også god plass til å se selve løpet....

AK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mest sannsynlig med som mannskap - muligens litt innkjøring - men også da tid til å hjelpe. endelig beskjed til uken. løpsleder ;D?

Takk for det Andreas. Vi trenger folk under løpene så hvis du ikke skal kjøre så er det flere jobber som må dekkes inn.

AK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger fortsatt frivillig til å hjelpe til i helgen. Oppgaver som skal fylles er;

Lørdag;

Starter

Start og måldommer

Støymålerfunksjon

Søndag;

Starter

Start og måldommer

Støymålerfunksjon

Bilberging og væske/oljesanering

Send en pm eller mail til crew@corsaitaliana.no

Minner om at corsaen består av frivillige. De fleste i styret skal selv kjøre løp så vi må belage oss på alle interesserte for å få dette til å gå rundt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke kjøre i helgen - så kan hjelpe til på søndag (lørdag har jeg tenkt å være fyllesyk).

Kan melde meg når jeg kommer på søndag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke kjøre i helgen - så kan hjelpe til på søndag (lørdag har jeg tenkt å være fyllesyk).

Kan melde meg når jeg kommer på søndag?

Supert! Da setter jeg deg opp på noen oppgaver søndag. Si i fra til sekretariatet når du kommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...