Gå til innhold
NePsE

Deler til 156 1.8ts 98mod.Rep objekt.

Anbefalte innlegg

No ska æ starte med å reparere/bytte alt som dårlig på 156 min og trenger da noen gode tips på hvilke deler æ skal bruke:)

- Ny clutch-tenker orginal,d burde vel holde selv om motoren skal opp i 200 hk hvis æ ska beholde bilen i 5-10 år til.

- Må ha fire nye dempere i sport.bilen er senket 30mm m eibeich fjærer.helst høydejusterebare.Billig og bra:)

- Ny front (vært litt uheldig),har vært å sett på bsbildeler,streetdesign osv men ingenting av intr.Vil ha helst ha en gta front el lignende:)

- Sideskjørt (ska fjerne rust osv)

Bilen skal ikke se så sykt overstyla ut(japse stil).Den må ha den pene alfa stilen.

Vil helst ha norske leverandører hvis mulig.

Takker for alle tips:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hohoho, ikke for å være helt usaklig, men dette er et prosjekt jeg kan godta ;D ;D

Gamlingen har Eibach pro street S på hans familieAlfa, sinnsykt tight i understellet, i forhold til originalt. Justerbart i høyden. Anbefales.

http://www.gazzella.cc/cart.php?target=product&action=view&product_id=17643&category_id=440

Ellers har jeg litt sansen for Cadamuro fronten til 156, den lange grillen gjør den spesiell, samtidig som fronten generelt er ren og clean.

[http://www.gazzella.cc/cart.php?target=product&action=view&product_id=17342&category_id=520/url]

Men med Cadamuro fronten så må du nesten ha GTAlykten. Hvilken farge er bilen? Var den ikke grønn om jeg ikke tar helt feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hansy- Takk! Helt rett,fronten er fin!Å ja,må nok ha de sorte lyktene da.Men enda litt usikker,GTA fronten er jo org å ser helt rå ut.Ska tenke på det:)Bilen er grønn.Eibach vet æ jo e bra,har ikke tenkt på dem:)

Twin MacSpark-Takk! Men ble ikke bilen sykt stiv?Fikk et tips av en kompis om at FK skulle være så sykt stiv.Vil jo ha litt komfort på tromsø veiene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes den ble passe stiv uten å bli ukomfortabel.

kjører på dårlige veier i trøndelag me 35 profil uten problemer.

Men det er min mening. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...