Gå til innhold
Vincenzo Lancia

Norges største samling med Lancia!

Anbefalte innlegg

Sett av datoen 6. juni 2009 allerede nå!

Mellom klokka 11.30 og 14.30 vil du få muligheten til å se en sjeldent stor ansamling av Lancia på Kirketorget i Kongsberg sentrum. Trolig har det ikke vært samlet like mange biler av dette gamle, ærverdige italienske bilmerket på norsk jord noensinne.

Anledningen er Nordisk Lanciatreff 2009 (http://www.lanciadata.com/lancisti/arr_norge09.asp), som avholdes i Kongsberg-området 5.-7. juni. Over 90 deltakere er påmeldt, fra inn- og utland. Det ventes opp mot 50 eksemplarer av Lancia, med ulike modeller fra Norges eldste kjørbare Lancia - en Lambda fra 1925, via Aurelia og Delta Integrale, til siste utgave av Delta. Lancia-klubben har reservert byens midtpunkt, Kirketorget, for noen timers bilutstilling lørdag formiddag. Her blir det mye "rare spotting", for dem som liker slikt.

Påmeldingsfristen for deltakelse på selve treffet gikk ut 1. mai, men Lancisti Norvegesi oppfordrer alle bilinteresserte til å legge turen innom Kongsberg sentrum lørdag 6. juni, mellom klokka 11.30 og 14.30, for å beskue disse vakre kreasjonene fra Torino og slå av en bilprat. Her er alle bilmerker velkomne, men har du en Lancia i kjørbar stand - ta med den!

På vegne av styret i Lancisti Norvegesi ønsker jeg deg hjertelig velkommen til Kongsberg denne dagen!

Brede H. W.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om årets nordiske Lanciatreff på Kongsberg i helgen!!

Hyggelig om noen alfister stikker innom :)

Det er vel fler av oss som har en fot i hver leir om det går ann å si det på den måten....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne stilt opp, for å ta bilder av det hele. Men jeg kan ikke kjøre bil om dagene, så da utgår det desverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet ble sparket godt i gang i går, med mange utrolig vakre biler! Og i dag våkner vi til stråååååålende solskinn i Kongsberg, så benytt anledningen til å lufte godbilen din, og ta turen hit for litt entusiastisk bilprating (se kl. slett i første inlegg). Vi sees!  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde jeg gledet meg til, men må skru på 2 stk Thema i helgen. MÅ bli ferdig til 20. juni.

Jeg ønsker dere alle et fortsatt fint treff, og gleder meg til å se bilder fra begivenheten på en av høstens møter. Noen kan kanskje poste et par smakebiter i denne tråden.

hilsen

Olav Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en kort tur innom og knipsa noen bilder med feite kompaktkameraet mit ;D

Det var jo en del biler, men eiere og liv var det lite av. tror favoritten min var rally Fluviaen.

post-765-14779325793785_thumb.jpg

post-765-14779325794325_thumb.jpg

post-765-14779325794965_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...