Gå til innhold
fubu81

fUBU`s 164 upgrades

Anbefalte innlegg

Får vel ha en tråd her jeg kan  skrive litt om ting  jeg gjør  med bilen jeg og da :) er vel mere rett plass dette for det :)

Utgangspunkt Alfa Romeo 164  2.0TS 1993 -  210km

alfa_1.jpg

alfa_2.jpg

What 2 do : 1- Få eu  ok!

2- Skikklig rubbing  å  polish  runde  ::)

3 - Andre felger 17" eller 18"

4 - Senk

5 - Stereo ;D

6 - Tåkelys

Kommer til poste bilder å oppdateringer etterhvert som starter på mangel lappen ;D hehe...

her er nå lappen  jeg har å kose meg med i tilleg,mest kosejobb dette :)

IMG_0001.jpg

Kommer med mere etterhvert som  blir gjort ting ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det blir en fin kveld på shell.....og etter det blir bilen forhåpentligvis i både forskriftsmessig og i forsvarlig stand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det blir en fin kveld på shell.....og etter det blir bilen forhåpentligvis i både forskriftsmessig og i forsvarlig stand.

ja, forhåpentligvis ::) kan jo skrive her når drar dit for å skru,så kan  folk komme dit på  dugnad  :P hehe

Gruer meg litt til de calipera, aldri  tukkla mye med disse før, bare  bytta klosser som regel, så  om  noen  føler for å komme å ta en titt den dagen skal på shell  bilbyyn trondheim , eller vil komme med tips her,  så hjertelig takk  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...