Gå til innhold
sig916

ALFA ROMEO 2000 BERLINA INTERIØR Ø.KJØPT

Anbefalte innlegg

Kjøpte ein 73 berlina her i vinter og bilen var i litt dårligere forfatning enn eg trudde men no er den snart god som ny, rust messig iallefall..

har vel skifta ut store deler av begge kanalene og nede og bak på begge skjermene er det skiftet ut stål..

ellers blir den oppgradert på litt forskjelig som på motor, dørpakninger, clutch, bremser, dempere+++.. fine vinterfelgenene :P er pulverlakkerte svarte og sommerfelger er no blitt ny lakka "oldschool gold" skrudde 16" compomotiv felger.. og bilen er også tatt av styltene med senkesett fra classicalfa..  8)

men er det noen som kan hjelpe meg med nytt interiør??? dørsidene er heilt FOKKED pga plasten som skal hindre fukt i fra dørene har blitt fjerna i sinn tid så her er det bare "papir" igjen.. ellers er setene heile men sola har tatt kveld på fargen..  :-\

SÅ ET  NYTT INTERIØR STÅR HØGT PÅ ØNSKE LISTEN.. SÅ ALLE TIPS TAS I MOT MED TAKK...  ;D

mvh sigbjørn

sig916@gmail.com

41215107

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller 1750 interiør, rekner med det passer rett over :D

Kjøpte ein 73 berlina her i vinter og bilen var i litt dårligere forfatning enn eg trudde men no er den snart god som ny, rust messig iallefall..

har vel skifta ut store deler av begge kanalene og nede og bak på begge skjermene er det skiftet ut stål..

ellers blir den oppgradert på litt forskjelig som på motor, dørpakninger, clutch, bremser, dempere+++.. fine vinterfelgenene :P er pulverlakkerte svarte og sommerfelger er no blitt ny lakka "oldschool gold" skrudde 16" compomotiv felger.. og bilen er også tatt av styltene med senkesett fra classicalfa.. 8)

men er det noen som kan hjelpe meg med nytt interiør??? dørsidene er heilt FOKKED pga plasten som skal hindre fukt i fra dørene har blitt fjerna i sinn tid så her er det bare "papir" igjen.. ellers er setene heile men sola har tatt kveld på fargen.. :-\

SÅ ET NYTT INTERIØR STÅR HØGT PÅ ØNSKE LISTEN.. SÅ ALLE TIPS TAS I MOT MED TAKK... ;D

mvh sigbjørn

sig916@gmail.com

41215107

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...