Gå til innhold
Tronden

2004 Alfa GT Selespeed

Anbefalte innlegg

Har ikke vært så aktiv på forumet i det siste, og grunnen til det er ganske enkelt at jeg heller er ute å kjører 8)

Trodde jeg skulle greie å kjøpe noe annet enn alfa denne gangen, men MÅ HA følelsen ble for stor da jeg fant denne 2004 mod Alfa GT Distinctive Selespeed ;D

post-820-14779325620252_thumb.jpg

post-820-14779325620544_thumb.jpg

post-820-14779325622328_thumb.jpg

post-820-14779325622616_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer! flotte disse og! hvordan syns du disse er iforhold til gtv en?

Tusen takk for tilbakemeldinger. Det er vel et resultat av "trefotsyken" som båtfolket sier, men sannheten er vel at det er 6-7 fot bedre enn GTV kvalitetsmessig. GT'en er faktisk godt skrudd sammen og det virker som Alfa har hadt noen sommervikarer fra Toyota eller noe som faktisk har tenkt praktisk. Det er jo syyyykt god plass i baksetet og bagasjerommet og de har til og med lagt inn 12volt i bagasjen samt flere rom der baki!!! Helt utrolig!!!

For å være ærlig kom jeg hjem fra ei saftig fylla nå....morgenlyset kom akkurat til Frei der jeg er på ferie, og jeg har brukt en time på å ta bilder av bilen i natt/morgenlyset her på Frei utenfor Kristiansund. (er på ferie på mitt hjemsted)se her:

post-820-14779325633658_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slit'an! Meget pen! Denne sto til salgs i Skien, om jeg ikke tar feil? :)

Takker Espen. Stemmer det. Hentet den i Skien.

Du får ta turen litt lengre opp i Conrad Mohrs vei neste gang du skal på Ferdinand så ser du den der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vakkert vakkert!

Og gratulerer :)

Savner min GT allerede (visste jo at jeg ville det..), og det blir ikke bedre av kjøperen kommer innom av og til....nyvasket..

Støtter deg i synet på det praktiske. Absolutt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært så aktiv på forumet i det siste, og grunnen til det er ganske enkelt at jeg heller er ute å kjører 8)

Trodde jeg skulle greie å kjøpe noe annet enn alfa denne gangen, men MÅ HA følelsen ble for stor da jeg fant denne 2004 mod Alfa GT Distinctive Selespeed ;D

Gratulerer med et utrolig godt valg av bil

Det er jo rett og slett et smykke av en bil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...