Gå til innhold
ar75milano

Hvilket stab stag bak på 75?

Anbefalte innlegg

Har komplett RSR kit på 75en bortsett fra bakre stab stag. Hva anbefaler dere? RSR stag eller noe annet? RSR staget er vell ikke justerbart som ett annet jeg har sett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare Preformatek å referere til da jeg har dette på min. Dette er et justerbart stag, og jeg syns det er utmerket for mitt bruk :)

-Magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svarene og info. :) Blir Performatec, kan ikke tenke meg til at jeg merker forskjell og prisen var bedre og. ;)

Men hva med leveringstid?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svarene og info. :) Blir Performatec, kan ikke tenke meg til at jeg merker forskjell og prisen var bedre og. ;)

Men hva med leveringstid?

Ja. det er jo verdt å ta med i betraktningen... Er de kjent for å være treg å sende? Skal ikke ta så lang tid å få sendt noe fra USA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir fort litt mer sladding! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir fort litt mer sladding! :D

Hehe! Det blir aldri feil med litt sladding.  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...