Gå til innhold
Ida

Ida's Alfasud

Anbefalte innlegg

Bilen ble bedre når panseret ble hevet litt ekstra. Hevet har det vært hele tiden. Toppakning og vannpumpe er forslag som er verdt å teste. Tenningen er nå der den skal være, uten at det hadde noe å si.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, snasent par ja, og om det blir arvinger der i gården så har vedkommende garantert høyt oktantall i blodet.

Du kjører som en fullbefaren racerfører Ida, gratulerer så mye. ;D

H.R

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for det :) :)

Er veldig fornøyd med helgens løp :)

Kort oppsummering for de som ikke var der: :)

Brukte treninga og kvaliken til å bli kjent med bilen igjen :) Har gjort mye endringer på den og gassrespons, girvalg, bremsepunkt ja det meste var annerledes :) Fant ikke heeelt flyten og kvalifiserte til 9.nde startspor i løp 9.  Kjørte meg opp til en tredjeplass og fikk dermed også en bedre startposisjon i løp 10.

Kjørte opp til en 1.plass i løp 10 og klarte å holde Olafsen i 75'n bak meg med et nødskrik ;) Veldig synd med alt oljesølet men det er sånt som skjer :) Ser på del 2 av videoen at det går meget rolig de siste rundene :) Ingen vits i å sjangse med pallplasseringa syns jeg  ;)

En 3.plass, 1.plass og 1.plass sammenlagt i klasse 3 skal jeg si meg meget godt fornøyd med alt tatt i betrakning :)

Vil også takke alle som har hjulpet meg og takk for dere som stiller opp for Corsa'n så jeg kan få lov til å kjøre og ha det gøy! :D

Ekstra takk også til Bjørn-Ivar som har stilt opp i tide og (u)tide? :) :) Ola for alt du har gjort og gjør for meg :)

Til H.R. og Lars Petter for lån av trekkvogn :) Og til Kjell og Tore (TK) for tips, råd og hjelp :) Og ikke minst alle dere som har gitt meg gode fighter og mye å bryne meg på i løpet av sesongen ;)

Forza Corsa Italiana!

Sees til våren ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig imponerende. Gratulerer!

Jeg hadde med meg min datter på 7 år på lørdag. Jeg fortalte at det var ei jente som kjørte den fine hvite suden, og hun ble veldig imponert. Selv etter løp 10 ville hun ikke dra hjem i tilfelle du skulle kjøre mer. Så der har du fått en fan!

Mvh Torbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe :) så hyggelig :) etter hva min mor hadde å si etter helga så tror jeg underholdningsfaktoren var høy på lørdag :) hun er ikke den som har størst interesse eller peiling på hva som foregår men jeg fikk knapt kontakt med henne når jeg var i depot fordi hun måtte få med seg alt som skjedde ;) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...