Gå til innhold
Ida

Ida's Alfasud

Anbefalte innlegg

er grill jeg også tenkte å få ut av karen :) Pluss noe småtterier som baklykter osv

Har han breddere??  :)

Får ordna med instrumenter ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er grill jeg også tenkte å få ut av karen :) Pluss noe småtterier som baklykter osv

Har han breddere??  :)

Får ordna med instrumenter ja ;)

Hehe, nei, dårlig med breddere såvidt jeg vet.. Bare leste du ville ha det i første innlegget :P Tror ikke akkurat de bredderne vokser på trær, men leste om noe greier for en stund siden på alfabb med en som skulle lage kopier, men husker ikke noe særlig mer egentlig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei er visst ikke bare bare å få tak i de der gitt :) Må nok satse på å tilpasse noen skal jeg ha noe :)

På den gamle sudden til Ola er det brukt Golf 1 breddere mener jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Nattbordslampa" er på og sudden sover frem til i morgen hvor vi reiser mot Østfold :)

Gleder meg til løp og håper på to fine dager :)

photo.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sudden overlevde nok en løpshelg  :D Takk til alle som har bidratt til en vellykket arrangement :)

Føler med de av dere som fikk problemer i løpet av helgen, var jammen meg ikke få... :( Meg selv inkludert selv om jeg klarte meg helt til målstreken..

Er heldigvis ikke motoren som er problemet så alt skal vel ordne seg på en grei måte :)

Lurer litt på om det er noen som kan ha et grenrør liggende da? :) Motoren er som kjent 1740cc men grenrøret stammer fra en betydelig mindre motor og jeg kunne tenkt meg og fått på noe annet  ;) Anyone??  :)

Har også tenkt tanken om større gassere, noen som kan ha dette liggende til en grei pris? (dvs så lite som mulig, budsjettet er begrenset desverre) :) F.eks. 45mm IDF 2stk :)

-Ida

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om grenrøret ditt stammer fra en mindre motor så må det i så tilfelle være bygget om, er det det?

De går nemmelig ikke om hverandre pga slaglengde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sikker! Spør Jens. Har akkurat bytta motor i sprint fra 1300 til 1500 og det vet du ;)

Orginalrøra gikk ikke på motoren så jeg måtte finne noe i garasjen. Problemet med boxermotor og lenger slag er seff at toppene sitter lengere ut mot hvert sitt hjørne!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha ;) takk for det Jens ;) men jobber med saken da :D har fått fatt i en kar som har Trofeo-kit støpeformer ;) får se om det er mulig å få tak i de :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha ;) takk for det Jens ;) men jobber med saken da :D har fått fatt i en kar som har Trofeo-kit støpeformer ;) får se om det er mulig å få tak i de :)

Australsk type eller? Jeg nevnte jo en som skulle ha det tidligere, men visste ikke helt hvem.. Var det han? :P :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei en kar i Danmark faktisk :) Ble tipsa av Peter Dyrelund om å kontakte han her :) Har ikke snakka om pris enda, han skulle sende meg bilder av formene på mail :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt oppdatering :)

Fikk kjørt CSM i helga :)

1.11.3 tror jeg ble beste tiden hvis jeg ikke husker feil, og det med tenningsbank og kjøleproblemer... :) Må vel si meg fornøyd :) Håper på å få kjørt noen flere runder på Våler ved en senere anledning da banen var utrolig morsom :) Veldig annerledes enn Rudskogen men kanskje mer morro :)

Lørdagens løp ble en våt affære og jeg har aldri kjørt sudden på vått :) En gang må bli den første og jammen meg var det gøy :D Takk til Olav Kristian for en spenstig fight :) Hadde vel fullt rattutslag og bånn gass i svingkombinasjonen etter langstrekket begge to :) To-tre kontraer så var vi på rett kjøl igjen :)  Endte med en tredjeplass for meg :)

Søndagen ble nokså amputert for min del.. Slet med fusking på lørdagens løp og på søndagen var tenningsbanken tilbake.. :( Etter å ha hengt på Beta'n x antall runder skjønte jeg at dette ble enten å ofre bil eller å ofre fight'n.. :) Slakka av når det gjenstod tre runder..  Men fikk iallefall en fjerdeplass :)

Håper det er noen som har tatt litt bilder i helga :) Supert om det blir lagt ut noen her hvis det er noen fine av sudden i aksjon :)

Takk for all hjelp jeg har fått  ;) Corsa Italiana er den beste løpsserien uten tvil :D Tror det var flere enn Corsa-folk som mente det etter denne helga ;)

-Ida

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...