Gå til innhold
Garygtv

Gass fylling på Klima/Aircondition

Anbefalte innlegg

Hei,

Klima´n min kjøler ikke godt nok og jeg renger med den trenger påfyll av gass.

Er det noen som aner hvor jeg kan fåt utført påfylling av gass på min Lancia?

Aller helst i Oslo/østlandsområdet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så finnes det mange verksteder som tar service på klimaanlegg. Det er nemlig ikke vedlikeholdsfritt som mange tror. Det anbefales en sjekk hvert annet eller tredje år. Litt gass vil forsvinne etterhvert, og med for lite guffe får ikke vitale deler smøring, og kompressoren kan skjære seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn halveis  i samme bane. Hva koster påfylling av AC gass nå om dagen?  Er dette noe man kan gjøre selv? hvordan gass brukes egentlig? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk gjort en sjekk og etterfyling forleden hos FBB (Follo Bilberging, ex. Vikingstasjon på Nesset, Vinterbro). Anlegget ble tappet ned, deretter trykktestet. Så ble gammel gass rengjort før den ble fyllt tilbake. Samtidig ble det etterfyllt til rett mengde.

Kan være lurt å ringe og avtale tid ... de holder også åpent etter vanlig arbeidstid.

kam

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig mange som gjør dette :) Her i Grenland er det flere innenfor en 2km radius :)

Prisen avhenger litt av hvor mye gass som skal på :)

Tror prisene jeg fikk på fylling på 147'n i fjor var fra 800-1500,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...