Gå til innhold
AlfaSkvett

155 Q4 nå med BILDER

Anbefalte innlegg

Er usikker på om jeg skal selge "brutus" privat, eller om jeg skal bytte den inn når jeg kjøper meg 156SW.

Kalde fakta (ta kontakt for en mer engasjerende gjennomgang av alt som er gjort)

-1993 Q4 2.0 Turbo

-198.000 km

-vinter bil (dvs brukes ikke i sommerhalvåret)

-garasje bil

-ny turbo

-overhalt motor

-service, olje og TLC er utført

Pris? 75.000?

Interessert?

Som sagt, kan byttes i 156SW (2004 eller nyere)

Forfra%20h%C3%B8yre.jpg

Motor.jpg

F%C3%B8rersete.jpg

H%C3%B8yre%20side.jpg

Simen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ryddet litt i tråden, for selger har oppdatert den første posten her, og mine kommentarer genererte litt støy.

Lykke til med salget AlfaSkvett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti katta denne så strøken ut, hadde jeg vært i Q4-markedet,så hadde jeg ikke vært i tvil hvilken bil jeg skulle valgt av de som ligger/ligger på nettet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he du må ikke glemme min gamle q4 som bare hadde 70000 på km,, siden nye eier ikke er så aktiv,,på forumet,, så kan jeg fortelle at han driver og bygger fælt på gamle bilen min,, disse q4 er noen råtasser av dimensjon,, med de rette elementer på, han driver og venter på en datastyrt pc sprut til bilen,, og da har han vips 360 hester+++++++ :o8) på gamle bilen min,,156 gta trur jeg bare kan gå legge seg ,her er det i tillegg 4x4 det er bare å løpe og kjøpe opp denne bilen,som igrunn ser like fin ut som min, desverre kom denne litt for sent ut for min del,,er du ute etter power bil og det i tilleg skal være alfa så er det q4 som gjelder. :)  ;) jeg kommer garantert en dag til å kjøpe en slik igjen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he du må ikke glemme min gamle q4 som bare hadde 70000 på km,, siden nye eier ikke er så aktiv,,på forumet,, så kan jeg fortelle at han driver og bygger fælt på gamle bilen min,, disse q4 er noen råtasser av dimensjon,, med de rette elementer på, han driver og venter på en datastyrt pc sprut til bilen,, og da har han vips 360 hester :o8) på gamle bilen min,,156 gta trur jeg bare kan gå legge seg ,her er det i tillegg 4x4 det er bare å løpe og kjøpe opp denne bilen,som igrunn ser like fin ut som min, desverre kom denne litt for sent ut for min del,,er du ute etter power bil og det i tilleg skal være alfa så er det q4 som gjelder. :)  ;) jeg kommer garantert en dag til å kjøpe en slik igjen..

GTA kan nok legge seg ja. Den gnager desverre.

Vil vel dog si at potesialet i den motoren ikke ligger så langt bak den 2,0 i Q4 ;)

Samme det....Fin den Q4'en din! Lykke til med salget.

G

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he du må ikke glemme min gamle q4 som bare hadde 70000 på km,, siden nye eier ikke er så aktiv,,på forumet,, så kan jeg fortelle at han driver og bygger fælt på gamle bilen min,, disse q4 er noen råtasser av dimensjon,, med de rette elementer på, han driver og venter på en datastyrt pc sprut til bilen,, og da har han vips 360 hester+++++++ :o8) på gamle bilen min,,156 gta trur jeg bare kan gå legge seg ,her er det i tillegg 4x4 det er bare å løpe og kjøpe opp denne bilen,som igrunn ser like fin ut som min, desverre kom denne litt for sent ut for min del,,er du ute etter power bil og det i tilleg skal være alfa så er det q4 som gjelder. :)  ;) jeg kommer garantert en dag til å kjøpe en slik igjen..

-

Din gamle ligger jo tilsalgs her http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2153687

Møter han rimelig ofte i Moss, bilen ser meget pen ut...skal ikke kommentere noe mer enn det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men merkelig at ingen kjører den, har jo knapt gått noen få km siden Snorre solgte den vel!? Men steget bra i pris..!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjer mye på motor fronten på den bilen trur jeg,,, vet at han har en kamerat som bygd seg en voldsom audi gatebil turbo sak, så han får nok god hjelp ,, jeg ville kjøpe bilen tilbake....

til den prisen han fikk den av meg,og det var han ikke mye intressert i,. men betaler man godt nok så er vel alt til salgs,,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse q4 er noen råtasser av dimensjon,, med de rette elementer på, han driver og venter på en datastyrt pc sprut til bilen,, og da har han vips 360 hester+++++++ :o8) på gamle bilen min,,156 gta trur jeg bare kan gå legge seg

Monter en turbo på gta også, å q4 kan gå å legge seg  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...