Gå til innhold
devotio

KARN-klistremerke

Anbefalte innlegg

Jeg har forsøkt å kjøpe KARN klistremerke fra KARN, men får ingen respons på mail, er det noen som har noen liggende og ønsker å selge? Trenger 2 stykker (en til meg og en til fatter'n).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du forsøkt å kjøpe det via Bottegaen på klubbsidene (http://www.klubbalfaromeo.no/index.php?id=38)? Og når var det? Mailen fra klubbsidene til Bottega-ansvarlig var nede for en stund siden så bestillingene kom ikke igjennom men nå skal det fungere igjen.

Hvor lenge er det siden det ikke fungerte? La inn en bestilling på litt diverse ca 1 uke tilbake, og har ikke hørt noe.

Egil J

Kirkenes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå fikk jeg bestilt via nettsiden, det var fint! Fikk ordrebekreftelse på samme e-post som jeg oppga. Sist fungerte det ikke å klikke videre så jeg sendte en e-post (det har jeg gjort to ganger), regner med at bestillingen er registrert nå!

Syns forøvrig det var veldig billig med 30 kroner mer klistremerke, totalt 60 kroner som inkluderer oppkrav, koster ikke bare oppkravet 68? Jeg er uansett fornøyd. takk for hjelpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du mottar en kvittering på mail mener jeg det skal fungere.

Det er en ganske enkel butikksak som bare sender en mail til Bottega-ansvarlig med liste over varene som er bestilt så hvis en syns det er klønete å bestille på bestille på klubbsidene går det an å sende en mail direkte til bottega@klubbalfaromeo.no med navn, adresse og hva en vil bestille.

Hvor lenge er det siden det ikke fungerte? La inn en bestilling på litt diverse ca 1 uke tilbake, og har ikke hørt noe.

Fikk du en kvittering på mail etterpå? I såfall tror jeg det skal være i orden. Dersom du ikke har fått kvittering kan jeg sjekke om bestillinga er registrert i løpet av kvelden/natta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist (når nettsiden ikke fungerte) bestilte jeg ved å sende mail til bottega@klubbalfaromeo.no, men det gikk altså ikke. Håper det går bedre denne gangen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært ett eller annet kluss med bestillingene fra hjemmesidene. Kan dere ikke bare sende meg en mail til redk@frisurf.no så skal dere få svar.

Hilsen Redvald som foreløbig er bottega-anvarlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært en del kluss med mailsending fra sidene ja - men det er satt i gang en jobb med flytting og oppgradering av klubbsidene med bla en en ny og bedre bottega.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...