Gå til innhold
Alfa i Vest

<<Solgt>> 7x17 Speedline Hvite - orginal option for 1.serie -156

Anbefalte innlegg

Hei!

Da den røde bilen ble endelig parkert i en steinmur (vinterhjula sto da på) for en tid siden, selges:

4 stk 7 x 17 hvite Speedline felger med boltmønster 5x98, og innpress 43,5. Felgene er options i tilbehørsbrosjyre jeg har til bilen.

Felgene ble kjøp fabrikksnye av Carrozzeria Alfa våren 2007, produsert i -97/98, og dekk er Kleber Hydrakster i 205/50-17, perfekt for regntunge vestlandsveier. Kombinasjonen felg og dekk svart godt til forventningene vedr sporing og oppførsel. Det er omlag 5 mm igjen av gummien.

Helt uskadede felger, som er absolutt runde, og uten vibrasjoner.

Kan leveres strekningen Ålesund - Dombås - Oslo - Fredrikstad helgen den 8. til 10. mai.

Pris: kr 5 500.-

Mvh Dag Nåheim

900 55 061

post-1446-14779325553337_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stormen av henvendelser nå har lagt seg, og hjulene ikke er solgt, reduseres prisen til

NOK 4 500.-

Mvh Dag N Nåheim

900 55 061

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Nå er jeg riktignok selger av disse hjula, men etter min oppfatning passer disse hjulene på Alfa Rosso og Sort, og kun dette.

Erstatningen fra den røde ble en sølv -05 SW, men der synes jeg ikke de passer.

Mvh Alfa i Vest

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke senket bilen, men jeg tror det vil se bra ut. Jeg bor i nærheten av Drammen. Har ikke noe hast med å få nye felger, men om du får levert de i nærheten er jeg interessert.

David- 95895724

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...