Gå til innhold
Runet

Dilemma.... Skal, skal ikke...

Anbefalte innlegg

::)

Var igrunn i ferd med å foreta skifte av regreim og bremser på GTen. Ikke at det haster, men det bør vel gjøres....

Har vel nevnt at det klør litt i byttebil-foten, men har ikke hatt bilen til salgs i år da jeg egentlig ikke vet hva som skulle vært et bedre alternativ,heh...

Kanskje en GT bensin med rattgear 8), eller et eller annet med den siste 2,4jtd kanskje.....

Men så ringte det en kar som hadde fått nyss om bilen og ville prøve, og det fikk han jo. Kan jo være en som vanker her inne for det jeg vet....

Fikk så et bud idag på 220000,- Koster jo ny 430-450000 nå med såpass utstyrspakke tror jeg-

Burde jeg la den gå tro? Drømte jo om 10 mer, men jo være realist også.....Er jo lysten til å prøve annet som trigger meg da....

Ser at dagens marked er vanskelig å beregne, og vet ikke vet ikke hva biler egentlig går for i forhold til annonsert....

Her er bilen for dem som ikke vet hva jeg har:

http://cuoresportivo.no/index.php?topic=20404.90

April 2006 GT Collezione 1,9jtd 55000km, optimert til 185hk og 385nm

Ikke at dere har noe dere skulle sagt ;D men vi diskuterer jo mye rart her inne ;)

Fyr løs med ja eller nei eller på forslag til hva jeg skulle hatt istedet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg en fin klassiker og kjør en eller annen skjitbil på vinteren. Eventuelt en fin gammel klassiker og så en fin klassiker i tillegg til å ha på vinteren ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er jo 3 år,og då har du vel eit verditap på ca 50%.Det er vel omtrent der det ligg,ser jo att mange bilar ligg på over 55% så det er vel det du kan forvente deg.Leaseplan sine bilar ligg vel på rett over 50% for dei beste(toyota)og opp til 56-57% for dei dårligaste(BMW 3 serie)så dårlig er det ikkje.

Nå er vel din hakket finare enn gjennomsnittsbilen og opptimert til 185hk så 220.000,- er den nok verdt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...

Budet gikk opp noen tusen.... 8)

Er vel så nærme 230k nå at prisen ikke lenger er et argument for å si nei... ::)

Men har lyst på klassiker ja. Men spørs om ikke tiden er inne for en Lotus Elise nå...og en gammal MB eller bruksalfa til vinters...Hmm...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...

Budet gikk opp noen tusen.... 8)

Er vel så nærme 230k nå at prisen ikke lenger er et argument for å si nei... ::)

Men har lyst på klassiker ja. Men spørs om ikke tiden er inne for en Lotus Elise nå...og en gammal MB eller bruksalfa til vinters...Hmm...

Klok mann!

Har du vurdert en Renault spidér ?? (jeg elsker og handle med andres penger ;))

Vesentlig mer hårete kjøreopplevelse, og holder seg bedre i pris!

spider%20renault.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klin til Rune. Du har jo hatt den GT-n i månedsvis nå. Ligner ikke deg.

Og Elise har du jo hatt lyst på lenge.

Men renaulten er også tøff. Men ikke slik pyseversjon med frontrute.

spider.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg kom nettopp heim med en Elise, og har ikkje hatt bredere glis i en bil før.

Men så er han jo bare vant med BMW da..................., om det er M3ere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vakre biler ja ;D

Har akseptert budet, men nå hadde han funnet ut at dette er en 2006 model. Han trodde det var en 2005.

Nå må han ut med 3000 mer i omregavgift, så nå blei han usikker....jaja..

Første gang jeg har opplevd at det er noe dritt at bilen var nyere, heh.

Følg med...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du egentlig noe valg, nå når GDW-konvolutten dumper ned i postkassa. Alt annet enn en klassisk GT vil være feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Urk....

Fikk vel det jeg ville ha, så da er det gjort...

Bilen leveres torsdag ettermiddag.

Er allerede lei meg :'(

Hvorfor gjør jeg sånt ::) ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Urk....

Fikk vel det jeg ville ha, så da er det gjort...

Bilen leveres torsdag ettermiddag.

Er allerede lei meg :'(

Hvorfor gjør jeg sånt ::) ?

Pga det finnes så mange spennende biler der ute! ;)

Lykke til med valget av ny bil  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er såån selv jeg går fort lei,,, og bytter ut etter kort stund,,, derfor er min neste bil en spennende bil,, med flott design og som jeg håper kan beholde lenge,,,lykke til med jakten på ny bil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

derfor er min neste bil en spennende bil :)

I annonsen om 145en virker jo den som en spennende bil. er den ikke det alikavel altså?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen levert...

Har lyst på mer Alfa, Porsche 944 S2 eller 968, MB140 V8, Lotus Elise og sikket mye mer...Kjøper IKKE skrot.

Lete etter bil er jo moro da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei nei! du skal kjøpe min du ;) og pusse den opp så den blir en fin dame igjen,, :P

Faktisk ikke helt umulig. Ser du snakker om 30k nå....Kombinasjonen Lotus Elise og din 145 samtidig tiltaler meg litt....

Du får sende meg en PM på hva som bør gjøres med den. Og ikke noe fanteri takk...... 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen levert...

Har lyst på mer Alfa, Porsche 944 S2 eller 968, MB140 V8, Lotus Elise og sikket mye mer...Kjøper IKKE skrot.

Lete etter bil er jo moro da :)

Hva med en Porsche 964? Ellers så er den blå 968'en fryktelig billig!

Hvor mye skal du handle for? Jeg har en 911 4S til salgs...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kr 0-230000,-

Den blå 968 lagret jeg igår i mine funn. Skal tenke litt. Har alltid vært for rask av meg....

Orker ikke skru mye, fikk nok med 33-prosjektet en stund. Kjører den nå ;D

Må ha litt i bakhodet hva kona kan akseptere :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er medlem i porscheklubben han som har den,og bilen er fantastisk billig. Denne slår det meste på kjøreglede pr krone tror jeg! Masse plass har du også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er medlem i porscheklubben han som har den,og bilen er fantastisk billig. Denne slår det meste på kjøreglede pr krone tror jeg! Masse plass har du også!

Nuhvell - praktisk kjøreglede ja, kvalitet? Utvilsomt, men like vel temmelig sterilt.

Langt heller en E30 M3 enn en 968!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra innspill her :)

Roter til min egen tråd her nå, men overskriften passer likevel bra.

Vurderer å kjøpe denne:

2003 Land Rover Discovery II Diesel, HSE Utgave med masse utstyr!

104000 Km, Sølv metallic, Sort Skinn 7-seter, Dobbelt soltak, El.stoler,PDC +++++

Noen som erfaring med sånt? Er dette noe å ha? Hva er PDC?

Hva er sånt verdt? Tror ikke den kan kalles strøken, men den kan bli det.. Jeg synes jeg får den billig, men jeg kan jo ta feil......

Tanken min er å bytte den ut med min MB Viano. Da frigjøres enda mer penger til fet egobil ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...