Gå til innhold
integrale

Lancia Delta EVOII, Hvit EVO I, 155Q4 og sudsprint

Recommended Posts

Hei

Da er Lancia'en endelig i hus og i dag hadde jeg ei runde for å fikse noen av de små tingene som trengs for å få den i topp stand. Bilen skulle være STRØKEN, men det er den nok ikke. Var hos selger å "gikk gjennom" bilen før jeg tok turen ned igjen for å hentet den 19/2. For å nevne noen av feilene så oppdaget jeg raskt  at "leddene" til stabstag forran var dårlige, batteriet var dårlig og tok kvelden i går, må bygge opp strukturen i Recaro sete på fører siden. Ny stereo må på plass (nåværende er harry) og sjekke hvorfor radio signalene er dårlig, lys i ventilasjons anleggets betjentings panel (demontering på bildet), Skikkelige dørk matter type HF  ;D, rengjøring innvendig og i motorrommet.  Det var mer, men kommer ikke på det akkurat nå  :). Artig bil og kjøre ihvertfall :). Har noen dårlige mobil bilder, men bedre en ingenting eller :D ?

post-1291-14779325092306_thumb.jpg

post-1291-14779325093454_thumb.jpg

post-1291-14779325094471_thumb.jpg

post-1291-14779325095219_thumb.jpg

post-1291-14779325096199_thumb.jpg

post-1291-14779325097155_thumb.jpg

post-1291-147793250981_thumb.jpg

post-1291-14779325099069_thumb.jpg

Endret av integrale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, takk. Når jeg kjørte hjem fra Kristiansand så syntes jeg hørte dårlig lyd i høytalere fra baksete en plass. Fant ikke noe høytalere i dør sidene eller hattehyllen. Når jeg rengjorde litt innvendig i går kveld så fant jeg ut hvor det kom fra, ganske orginalt  :).

post-1291-14779325099834_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lord blue er nok bare den "flotte" fargen, så vidt jeg vet  :D. Hørtes bra ut så jeg heiv det med i overskriften slik at det blir lettere å skille Integralene her på forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du e en knupp  :D. Akkurat hva jeg trenger, så slipper jeg å kjøpe lim til 300kr og sitte å pusle sammen alle oppløste bitene.

Er det forresten noen som vet om det er Recaro speed fasong på Lancia setene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du e en knupp  :D. Akkurat hva jeg trenger, så slipper jeg å kjøpe lim til 300kr og sitte å pusle sammen alle oppløste bitene.

Er det forresten noen som vet om det er Recaro speed fasong på Lancia setene?

hvis du sjekker litt rundt her : http://forums.delphiforums.com/evoforum/start

der var det en tråd om originale skumgreier til EVO2 interiøret.

Pluss at du kan få mye annen hjelp her også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for den også, blir vel noen timer der nå. Ble akkurat medlem

Genialt forum :)

Men kan være vanskelig å finne frem  :-\

Men du kan også spørre om hjelp her,vi er da noen som har litt kjenskap til bilen,å hvor delene er  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjefs bil, trudde det var den lyse blå du hadde kjøpt,til å begynne med, men ser mer kledelig ut denne mørke fargen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lyse blå ble nok for dyr, det positive er at den innkjøpte har rimelig fete 17"  :).

Har vært i garasjen til nå og fått fikset deksel til sikringsboks, -tilt funksjon ratt og satt i nytt batteri. Fy f... det var trangt å få festet batteriet. Ikke mye klaring noen av veiene :).

Skulle fikse lys i ventilasjons anlegget, her er det vist "fiberkabel" til hver bryter/vriknott som gir lys via ei felles pære, denne var selvfølgelig spesial med ei slags linse i toppen, noen som vet hvor jeg får takk i slikt 12V/5W?

Ellers så er side støttene i fører setet tatt ut og klar for levering til den lokale møbel snekkeren. Var ikke så gale, litt sprekker i skumgummien på toppen. Stoffet på sidene er noe slitt men det blir ikke noe omtrekking ennå, kan like greit slite på trekket ei stund til. Tenkte jeg skulle se om det var mulig å bredde sitte flaten i fører sete da det føles som å gå i et altfor trangt miniskjørt  :D(uten at jeg har prøvd det).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du skulle hatt en kappa du, vet du! den har sååne brede,  og gode kraftige stoler som en god sofa stol hjemme, få montert tv skjerm, trekk stolen tilbake og rygg, sleng foten over dashbordet, og snurr film, home sweet home ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ny Integrale,,,,,,Hr Integrale! Jeg og Alfa i vest(Dag) kommer nok innom i løpet av uka for å beundre gromvogna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ett stk. grom bil. Misunner deg virkelig! Grattis! :)

Så jo meget pen ut, men litt småtteri vil det vel alltid være..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er nok småtteri, men det er i grunnen greit da får man gått over bilen skikkelig og jeg har fått noe kjennskap til bilen.

Chiti: du er på forumet ennå  ;D, bare ta dere en tur hyggelig det. Hadde besøk av en ung kar idag som ville kikke litt, spes. på 33  :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...