Gå til innhold
jonhc

Rudskogen 27.10

Anbefalte innlegg

Blir det værforbehold på Rudskogen den 27?

Det kan bli en interessant dag hvis været holder seg sånn...

2 cm snø, og is på veiene!

Jeg hadde bestemt meg for å beholde sommerdekkene på for å bruke opp "resten" (kjøpte dekk i mai), men nå begynner det å bli litt "guffent" med sommerdekk. :(

Jon Harald Carlsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe på det beste!

Jeg har i allefall ikke noe vinter dekk til bilen min enda.

Og kjører enda med sommerdekka (gate slicks), og satser på å møte opp på Rudskogen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kom det noen cm. snø inatt, men som vanlig er det borte iløpet av noen timer. bart og bløtt....

Fredrikstad 22/10 kl 18.12

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klokka stilles natt til lørdag.

Har forøvrig fått bekreftet med Rudskogen at alt er OK. Hvis det er snø, blir det ikke kjøring.

MEN, værmeldingen tyder på sol og pent vær! ;D

Hilsen

Øyvind I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja begynner og bli spennende detta her gitt.

Redd jeg gjør som Stian her gitt frister ikke og ta ut bilen i suppa nei.

Håper det regner frem til Fredag også Sol og varme Lørdag og Søndag drømmer drømme ::)

Men jeg får da deler i morra så nå er det bare og begynne og mekke jiiiha detta skal bli morro ;D

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ! Til Dere drevne i klubben, hva koster det å være med på Rudskogen til helgen ? På banen med egen bil!!

TEL(156)

Hei,

Mener det var rundt 300 kroner forrige gang vi var på Rudskogen i sommer, men er ikke helt sikker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snufs sitter her hjemme med hode som føles som om det skal ekspodere og snørra renner og frykter at jeg ikke kommer meg på Rudskogen. :-\

F¤&/(=)()&% au jeg som har gleda meg til detta så lenge. >:(

Skal dytte innpå masse tvilsome urter nå og honing og greier så jeg håer den forsvinner. :o

Det positive er at fruen er hjemme på besøk og hu hadde med deler til Alfa :)

Så nå begynner overhaling av bremse systemet, bakaksel, og div annet ;D

Håper og få med meg detta siste i år.

Håper vi ses alle sammen.

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig mørkt ut ja....

Jeg henta prøveskilter på torsdag, men hadde ikke penger til mer enn torsdag og fredag.

Og idag jobba jeg så jeg fikk aldri dratt til biltilsynet.

Så da står bilen uten gyldige prøveskilter...

Så hvis jeg i det hele tatt skal ned, så må det bli med bilhenger ellerno :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;D

Heisan,

Fler av oss fikk fres på bilen. Vi var nok ca tyve Alfa og det er BRA på denne tiden av året. Her gjelder det å strekke seg og stille opp så dette ikke blir siste høstbanetreff. Takk til alle som kom!

Spesielt artig var det å se Jon Even krenge rundt med XJ6 Jaguar og Even med 2,5 90 som powerslidet den siste resten av vinterdekkene vekk. Slik skal slicks lage Even, dette står det respekt av! (Lurer på om kona mener det samme!-) Jeg hadde en liten lekk på min diff som jeg ville sjekket først på min Bertone så den ble hjemme, derfor krenget jeg rundt med 164´n så godt det gikk, inntil bremsene begynte å brenne, fysj for en lukt. Takk Øivind I. og Alfaklubben for nok et hyggelig og fint arrangement! Ikke siden åttitallet har Alfaklubben nådd disse høydene.

2xTS Christer ;D ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Christer (og alle som deltok).

Takk for skryt. Vi var 17 betalende biler ut av ett oppmøte på ca 25. Passelig bra såpass sent i sesongen. Snøværet forrige helg måtte nok ta noe av skylden for at noen ikke kom. Vi som var der fikk jo kost oss i bra vær og mye kjøring.

Konkurransen var tydligvis såpass populær at vi gjør det samme også neste år.

Men, vi kommer nok til å satse mer på kveldsarrangement da baneleien er betydelig rimeligere.

Er allerede i kontakt med baneeiere for å få avklart neste år.

Hilsen

Øyvind I

(Koste seg i noen runder med lånt GTV6 fra velvillig klubbmedlem :D)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til Øyvind I og comp. for vel avviklet treff. Selvom jaggen var litt tung, var det liderlig moro og avslutte sesongen på denne måten. Synes også det er bra at så mange tok seg tid til å møte opp, tross alt er det snart november!

;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Takk til Øyvind og alle andre for et flott tiltak. Stilte denne gangen med nyinnkjøpt GTV6 med orginalfjæring/dempere og vinterdekke. Det ble mye krenging og mange poweslides (forøvrig en veldig billig måte å få til dette på). Noe må helt klart gjøres med bilen før vårens og sommeren banetreff. Dekk er innkjøpt, men trenger fjæring og dempere. Noen som har noe å selge? Hva gjør man forresten med fronten? Finnes det stivere torsjonstaver å få tak på?

Gleder meg til neste gang, med stivere bil.

Hilsen Peter6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takkker også for et fint arr.

Synd jeg og fruen kom uten bilen men men.

Vi dukka da opp og sa hei.

Enig med Øyvind flere kvelds arr er tingen.

Tror nok også snøen skremte endel ja.

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Slutter meg til alle "godord" som dere andre har sagt om søndagen. Dette var moro, synd at ikke ennå flere kom.

Blir resultatene fra tidskjøringen lagt ut på nettet, eller må vi vente helt til neste Alfanytt? Skulle vært moro å se dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, dere må nok smøre dere med tålmodighet for resultatene. Eksklusivt for Alfanytt ;)

Hilsen

Øyvind I

(Skal på Rudskogen å kjøre GTA i morra ;D )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hilsen

Øyvind I

(Skal på Rudskogen å kjøre GTA i morra ;D )

I misunnelsens gråtkvalte hulk er det bare å si LYKKE TIL.... ;)

Lars G.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...