Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
Gjest Bård-Arne Andersen

Syke mennesker !!!

Anbefalte innlegg

I denne verden finnes mange syke mennesker, og farlige for våre omgivelser. Noen av de værste er desverre fremdeles på frifot...(Bin Laden & Co) og resultatet av det kan dere se ved å følge linken nedenfor. OPS OPS.. folk med svakt hjerte bør la være.

http://www.cuoresportivo.ch/alfas/div/614x461/paz1.JPG

mvah

Bård-Arne

Dette må vel være et resultat av et uhell? Får jo inderlig håpe at eieren ikke mente at bilen skulle se slik ut :o.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er utrolig hva folk finner på.......

Jeg mener dette er spideren jeg så som utstilling utenfor en "nips" butikk i Key West (USA) - den var belagt med kjeramiske mosaikk fliser - SYKT!!!

Men når først det er sagt - så var bilen i SÅ dårlig forfatning at dersom den ikke hadde fått denne behandlingen - ville den sansynligvis vært spiker idag. Så da er det kanskje like greit at den står til skue for solbrente turister i nordamerikas sydligste by.

Per Ove

(som venter (u)tålmodig på at Giulian skal bli ferdig sveiset)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er utrolig hva folk finner på.......

Jeg mener dette er spideren jeg så som utstilling utenfor en "nips" butikk i Key West (USA) - den var belagt med kjeramiske mosaikk fliser - SYKT!!!

Men når først det er sagt - så var bilen i SÅ dårlig forfatning at dersom den ikke hadde fått denne behandlingen - ville den sansynligvis vært spiker idag. Så da er det kanskje like greit at den står til skue for solbrente turister i nordamerikas sydligste by.

Per Ove

(som venter (u)tålmodig på at Giulian skal bli ferdig sveiset)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...