Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
Andy156

Bilder av Alfa 147 GTA!

Hvordan liker du utseendet på 147 GTA?  

10 stemmer

1. 1. Hvordan liker du utseendet på 147 GTA?

• Sjef
      3
    • Helt ok
      9
    • Grusom! Håper disse bildene ikke er ekte!
      5

Anbefalte innlegg

Ulf kommer vel til å slå meg nå som jeg var før han med å vise frem bildene av nye Alfa 147 GTA. Men det er ikke min feil at han er treig! ;D

Slik ser den i hvertfall ut. Dette skal visstnok være offisielle bilder som et blad la ut på sin webside, men tok vekk igjen meget fort. Bildene skal visst ikke frigis før Paris Motoshow.

147gta_front.jpg

147gta.jpg

Nice! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm....... :-\

Synes liksom 156 GTA "kryper" penere ned mot veien - den virker til å være mer sportsbil - om du skjønner.....

Var liksom ikke fornøyd med de redesignede støtfangerne heller..... :-\

MEN - det er godt mulig at det bir MYE bedre når en får se en slik en "live".. :)

(Dersom dette er de offisielle bildene da..... og ikke en falsk "tuppervare"-leverandør - den var liksom så høy i forhold til 156 GTA.... :-\)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke opp no bilde jeg :

Ikke finne rjeg no på hjemme sidenen dine heller :

Meg å vil se 147 GTA :

Hehehe utan at man blir som barn igjen....

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får si som flere andre: "Hmmmmm...."

Jeg er ikke helt overbevist om den fronten og bakenden... Sammenligner du med en "standard" 147, så er luftinntaket opp-ned (se f.eks. på Ulfs 147: http://www.147dude.com/) ...og hvor i all verden er blinklysene??!

Jeg er ikke helt overbevist; fronten ser nesten ut som en... en... Seat Ibiza. ;)

Da Silva (som tegnet 147) har riktignok flyttet over til Seat, kanskje han har tatt et oppdrag på si' for den tidligere arbeidsgiveren? ;D

Men: Vi får vente til Paris Motorshow :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dette nå virkelig er 147 GTA, så faller den i hvertfall litt igjennom for 156 GTA som

jo er så flott! Håper fabrikken har sterkere kort godt skjult for hånden. :-\

Leser på forumet der jeg hentet bildene fra (www.alfaowner.com) at svært

få er særlig imponert over det de ser - for å si det mildt.

Men nå pleier kanskje ikke hvit å være den fargen de fleste biler ser finest

ut i heller da. Kanskje rød hjelper? :)

Era: Du skal kunnet se bildene her.. Prøve igjen? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...

Det er forhåp noe i veien med disse bildene, den ser veldig høy ut. Når det gjedler blinklysene kan du se en liten "slisse" like ved høyre nedre hjørne av "Alfa 147 GTA" skiltet, ser ut som dette kan være blinklys. Evt. vil jeg tro de er integrert i hovedlysclusteret med resten av sulamitten. Noe som uansett vil tyde på at den er senket og at de derfor i hht til EU-lovgivningen har måttet flytte lysene. Bortsett fra det vil jeg si utseendet ikke er helt som jeg hadde håpet på ved første øyekast.... Gleder meg til å se flere bilder uansett! Skal ringe og mase på Norsk Tipping igjen, nå må det da snart være min tur her, argh.... :P

PS! Andy, det er forskjell på å være treg og å ha viktigere ting fore, du vet hva jeg snakker om, kun en ting er viktigere enn Alfa, hehe.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:

Bildene av den hvite ligger på de offisielle pressesidene til fiat, så det ER slik den vil se ut! Vet ikke helt om jeg skal juble eller gråte! Den ligner fortsatt en Seat synes nå jeg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:

Bildene av den hvite ligger på de offisielle pressesidene til fiat, så det ER slik den vil se ut! Vet ikke helt om jeg skal juble eller gråte! Den ligner fortsatt en Seat synes nå jeg!

Jeg må si da jeg så bildet av den røde der, så ombestemte jeg meg.

Den var ganske så tøff og hissig i rødt. :)

At bildene nå er offisielle er riktig. Men de har kanskje vært litt uheldig

med den nye fargen. La oss håpe at den nye spesialfargen Nuvola White

gjør seg bedre i virkeligheten!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...