Gå til innhold
Gjest femtifem

155 wb sort til salgs hos Ital Bil i Oslo

Anbefalte innlegg

Bilen så jo meget bra ut, og må vel være en av de aller siste 155'ene.

Mye morsom bil for pengene dette her, selv om mange sikkert ville valgt en 156 til den prisen...

Synes allikevel annonsen er litt drøy, og kalle dette en meget sjelden bil pga Widebody-karosseriet er vel en overdrivelse.

Det stemmer at det ikke er så fryktelig mange Widebody i Norge, men dette var jo standard fra og med midten av 1995 til produksjonsslutt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som om det er en "Sport"

Den har i alle fall spoileren, setene, instrumentene, men jeg ser ikke om den er senket (det er bare ca. 2 cm. på Sport).

Det er synd den ikke har Speedlinefelgene, men det er jo ikke alle som synes de er fine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må være en av de siste som gikk ut fra fabrikk, siden produksjonen var godt igang med 156.

Men ja sprek bil, lakkere trekanten svart.

Forresten like sprek som den jeg skal kjøre hjem fra jobb. :-)

Andreas Ø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som om det er en "Sport"

Den har i alle fall spoileren, setene, instrumentene, men jeg ser ikke om den er senket (det er bare ca. 2 cm. på Sport).

Det er synd den ikke har Speedlinefelgene, men det er jo ikke alle som synes de er fine.

Det er en original Sport, og denne er det ikke mange av i Norge

Jeg vet ikke hvor mange det er, men jeg har en, Per Jensen har en. Noen flere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det denne som sto for salg i fjor høst/sein sommer til en mye høyere pris? syntes jeg kjenner igjen endestussen på eksosen..

Artig artig bil  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne stod i en lang periode til salgs for 140 000,- hos en kia forhandler i bærum, men selgeren tilbød meg et kupp for 130 ;D

Nope,ikke samme bil. Det var en Q4. Stod iallefall det i mailen jeg fikk fra de.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne stod i en lang periode til salgs for 140 000,- hos en kia forhandler i bærum, men selgeren tilbød meg et kupp for 130 ;D

kvifor slo du ikkje til då? ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er nok også levert som sport hvis jeg forstår EPer riktig, slo inn chassisnr og der sto det at det var "sportivo" eller noe i den dur.

Mangler riktnok spoileren bak men bilen har antagelig hatt en skade en gang i tiden så jeg antar at den forsvant i forbindelse med den.

Har riktignok TD motor jeg da. Så hvor mye "sport" det er med oljebrenner kan vel diskuteres ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har riktignok TD motor jeg da. Så hvor mye "sport" det er med oljebrenner kan vel diskuteres ;)

Du har iallefall understellet til Sport  :) Er jo en trøst det  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet noe om bilen.

ble int. i den med en gang den kom ut til salg. vurderer en tur til autoital for aa se paa den.

hva med prisen.

SPM.TEGNKNAPPEN FUNKER IKKE ;) SAA VET DERE DET ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

99% sikker på at denne stod hos alfasalongen. Den stod lenge lenge til salgs og ble tilslutt registrert opp uten at den var solgt.

Husker ikke helt prisen men jeg var å prøvde bilen den gangen. Var en sport uten hverken soltak/klima. Var nok et lite drawback som

gjorde salget litt vanskeligere. Har selv hatt en 96 2.0TS med klima dog ikke sport så bilen kan absolutt anbefales, bare pas på

regreimskifteintervall!!

Mvh Bent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...