Gå til innhold
Alfist tilbake :)

**Solgt**Masse Alfa 164 deler selges fra en 3.0 90 mod.

Anbefalte innlegg

Det meste av deler til Alfa 164 selges.

Jeg har akkurat vært i sverige og momset inn en 1990 mod. 164 3.0 liter som delebil.

Det jeg skal beholde selv er: motoren, nøkkel låsene, felgene og klimaanlegget med panelet og AC.

Større deler som selges. (Gi bud)

- Bensintank (Plast) med bensinpumpe

- Motor 3l 12v gått ca 290-300 000km med komp. ledningsnett og hjerne. (Usikker på om oljetrykket er som det skal på denne.)

- Teppe er også rent og pent og dypblå av farge.  Bud (par "hundrelapper"?)

- Rustfrie dører og andre karosserideler selges også.  (Farge blå)

Samt masse andre deler ink. standar varmevifte system fra min 91 modell.

(Bilder av deler kommer når nedslaktningen begynner.)

- Div. ledningsnett  (Bud)

- Kupevifte (500,-)

- ABS pumpe (600,-)

- Støtfangere  (Bud)

- Starter (500,-)

- Manifoild (500,- for begge)

- Neste nye ABS sensorer (Halv pris av nye pr. stk.)

- Bremsekaliptere (500,- stk.)

- Diverse elektroniske bokser/hjerner. (Bud)

- Org. plast skjørter for kanaler (bud)

- Dørhåndtak (200,- stk)

- org. ratt (300,-)

- Dashboard deler og instrumenter (Bud)

- Masse mere.... (spørr)

- Nesten nye ABS følere 1000,- stk. (Ny pris ca. 3000,- stk.)

Delene befinner seg i Tønsberg/Vestfold

Tlf 91 33 33 39 

Mvh. Lars  :)

PS: (Referer gjerne til Eper og delenr. der inne når dere skal forklare hva dere ønsker.)

LINK til Eper ut fra delebilens chassisnr.:

http://www.spangerum.com:7080/navi?MOD_COD=164&CHASSIS_NO=06151519&CAT_COD=K0&MvsSorter=on&MVS=164.053.0.0.0&SIN_ENGINE=06412&SIN_VERSION=164AD&VERSION=2&ENGINE=4&COLOUR=140_0&YEAR=&MONTH=09&DRV=S&VEHICLE_NO=03151529&ENGINE_NO=0008162&PART_SEQ=&COUNTRY=007&SGRP_COD=&ITEMSRMV=&ALL_FIG=0&KEYPRESSED=&CURRENT_PAGE=&DRW_NUM=&SHOW_FAMILY_LIST=&MODIFIED_FIELD=&ITEMSADD=&SRCWRFAM=&ESB_SORT_TYPE=&ADDSPECIAL=&SRCNEWPAR=&SBMK=R&PRINT_MODE=0&FABRICS_COD=&ESB_SUB_VALUE=&CDS_COD=&DEBUG_MODE=&GRP_COD=&SRCRECPAR=&PART_DSC=&PART=&MAX_ROW_NUMBER=&COMM_MODEL=164&ESB_REVIEW=&PREVIOUS_KEY=FORM&IS_RELOAD=&LAST_SELECTED_PART=&GUI_LANG=9&MAKE=R&SB_CODE=-1&MANODOPERA=&PARENT_PART_COD=&SEARCH_TYPE=&CLICKED_PAGE_CHANGE=&DV=&SRCNEWFAM=&SELECTED_COLOR_COMB=140&ID_MINISITE=&FRM_ELMLGT=22&ITEMSUPD=&CPDNUM=&CPDPRTCOD=&EPER_CAT=SP&SRCRECFAM=&CPDPRTSEQ=&ALL_LIST_PART=0&FAMILY=&RMODE=&BRANDS=&ITEMSCLR=&DRIVE=S&WINDOW_ID=1&FAM_DSC=&CPDPRTREF=&SRCWRPAR=&SGS_COD=&SOST_GRPNUM=&FL_PREF_LANGUAGE=&MAX_PAGE_NUMBER=&NEW_HTTP=TRUE&SUBSYSTEM=&CLICHE=&ADDNOTES=&PART_COD=&KEY=GROUP&LANGUAGE=9&ESB_OPERATION=&SB_FULL=&ESB_ORDER_TYPE=&SENDFORAUTH=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har denne bilen alarm?

Bilen har ikke alarm, men er null problem å montere uorginalt sett på disse slik jeg har gjort på min andre 164. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger låsemekanismen til hanskerommet. Litt pillete å demontere - gidder du?.. I så fall skal jeg ta en skål for deg.

Jeg begynner demonteringen til helgen. Skal ta en titt om det ikke er en mulighet at jeg kan demontere dette for deg når jeg først skal bak der å koble fra panelet til klimaanlegget. :)

Suverent! Det jeg trenger er selve trykknappen i dashboardet, og overføringen derfra til låsemekanismen. På min har denne brukket. Får du den ut i live er jeg veldig takknemlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke får omsettning på det henger festet kjøper jeg det gjerne.

Leif

Vil trenge noen andre deler også, men det kan vi komme tilbake på, funker calipper høyrebak med håndbrekk funksjon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du ha for setene?

De ser hele ut stemmer det?

PS! Noen som vet om 164 seter passer i en Fiat Croma?

Setene er hele og pene. og allt virker ink. varmen i baksetene.

Seter og dørsider selges som sett og ikke enkeltvis pga. fargekombinasjoner ønsker derfor bud på forseter ink. baksete. Skal setene splittes må jeg fortsatt kreve tilnærmet full pris (et sted i underkant av 2000,-).

Karroserideler, lykter, vinduer og mekaniske deler eller innmat fra dører selges enkeltvis.

Høres ut som en fair pris, men desverre er jeg ute etter billigst mulig.

(Jada jeg er kjip, men Croma'en er et ordentlig budskjett prosjekt, og foreløpig vet jeg ikke om jeg kan bruke baksetene)

Du får tenke på det, og kommer prisen under en høvding, kommer jeg og henter delene ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger dørhåndtaket på passasjersiden og kupévifta! 500 kroner?

Byttet et slikt håndtak selv sist år og fikk da nice price på 200,- + frakt for håndtak (innvendig antar jeg du mener).

Vil da kreve det samme for mine pr. stk.

Vifta må du spesifisere litt nærmere hvor stor del av du trenger, men vil si at denne alene er vel ca. 500,-

(Referer gjerne til Eper og delenr. der inne når dere skal forklare hva dere ønsker.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[quote author=Alfist tilbake :) link=topic=19072.msg198040#msg198040 date=1200312441]

Hva skal du ha for setene?

De ser hele ut stemmer det?

PS! Noen som vet om 164 seter passer i en Fiat Croma?

Setene er hele og pene. og allt virker ink. varmen i baksetene.

Seter og dørsider selges som sett og ikke enkeltvis pga. fargekombinasjoner ønsker derfor bud på forseter ink. baksete. Skal setene splittes må jeg fortsatt kreve tilnærmet full pris (et sted i underkant av 2000,-).

Karroserideler, lykter, vinduer og mekaniske deler eller innmat fra dører selges enkeltvis.

Høres ut som en fair pris, men desverre er jeg ute etter billigst mulig.

(Jada jeg er kjip, men Croma'en er et ordentlig budskjett prosjekt, og foreløpig vet jeg ikke om jeg kan bruke baksetene)

Du får tenke på det, og kommer prisen under en høvding, kommer jeg og henter delene ;)

De faller nok ikke under 1600,- , men da har jeg lyst å beholde varmen fra baksetene for å se om jeg får trøkt det inn i skinnsetene i den andre bilen. (Trekket og resten bak følger da med, men det vil være et lite hull i midten av trekket foran hvor knappene har vært plassert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du den store svarte plast delen som er i motorrommet nærmest vinduet? den lange svarte plast dekslet over her? Har du denne i helt og bra stand? Min  er sprukket i den ene plassen og det ser ikke så pent ut akkuratt :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet et slikt håndtak selv sist år og fikk da nice price på 200,- + frakt for håndtak (innvendig antar jeg du mener).

Vifta må du spesifisere litt nærmere hvor stor del av du trenger, men vil si at denne alene er vel ca. 500,-

(Referer gjerne til Eper og delenr. der inne når dere skal forklare hva dere ønsker.)

Jeg trenger kun det utvendige håndtaket på passasjersiden. Når jeg sier kupévifta mener jeg den store vifta som på TS står ute bak den falske brannmuren. Kanskje den ikke er lik på TS og V6? Skal sjekke og gi deg nummer fra ePer ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du den store svarte plast delen som er i motorrommet nærmest vinduet? den lange svarte plast dekslet over her? Har du denne i helt og bra stand? Min er sprukket i den ene plassen og det ser ikke så pent ut akkuratt :(

Har desverre kun dette dekselet på ene bilen. Viss ikke styringen til klimanlegget går under dette kan det nok selges ev. byttes i et sprukket et som jeg kan dele og tilpasse rundt systemet. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[quote author=Alfist tilbake :) link=topic=19072.msg198479#msg198479 date=1200487102]

Jeg trenger kun det utvendige håndtaket på passasjersiden. Når jeg sier kupévifta mener jeg den store vifta som på TS står ute bak den falske brannmuren. Kanskje den ikke er lik på TS og V6? Skal sjekke og gi deg nummer fra ePer ...

Utvendig håndtak skal jeg nok få til og vifta, men må sjekke litt priser først. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekke priser? Hvis du ikke vil ha 500 spenn for en 15 år gammel brukt kupévifte og et dørhåndtak kan du for min del sende dem i pressa sammen med resten. Da kjøper jeg nytt og får nytt. Sorry ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekke priser? Hvis du ikke vil ha 500 spenn for en 15 år gammel brukt kupévifte og et dørhåndtak kan du for min del sende dem i pressa sammen med resten. Da kjøper jeg nytt og får nytt. Sorry ...

Ikke for å være vanskelig, men jeg har først begynt å se på bilder av viften nå.

Det jeg ser i Eper er at viften sitter fast i beholderen på den manuelle, er det tilfelle er det en stor klump som må ut samt at dashbordet må ut først.

Er den slik som på den med klima at den er løs og da koster halvparten av den andre, har det faktisk noe med pris å gjøre.

Ikke at delen skal koste voldsomt, men jeg står ikke å graver i 4 timer for å selge en del til 300 som du tilbydde.

Napper jeg ut vifta kommer den ikke på mere enn 500 - 700,-  Det kommer litt an på hvor lenge jeg må fryse ræva av meg for å få den ut.

Ditt tilbud var 500,- til sammen for både håndtak og vifte, noe som fører til mye gratis arbeid og en ca. pris på 300,- for vifta inkludert jobben.

Skal du ha noe må du som sakt spesifisere litt mere nøyaktig og enkleste måten å gjøre det er å linke til Eper eller ta delenr. derifra slik at jeg lett ser nøyaktig hva det er og om det koster 1000 eller 5000,- nytt.

Kjøp er valgfritt og priser diskuterbare, men jeg må få en kjanse til å se hva du spør etter og ny verdi før det ropes ulv. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du sier er det ikke økonomi i dette for noen av oss to mht. vifta, så jeg dropper den. Den står tydeligvis enklere til på TS.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...