Gå til innhold
Arvid

Kalipere

Anbefalte innlegg

Er det noen som har to bak-kalipere til Fiat Coupe eller Barchetta til overs ? Til opplysning så er det samme kaliper som på Tipo 16v/Punto GT/Lancia Dedra og Nuovo Delta men de er det vel rimelig få av her til lands.

De trenger ikke være i ny-stand men så fungerende som mulig. Resten orden jeg.

EDIT : Har en mistanke om at jeg kan bruke kalipere fra alle modeller 155,samt nye GTV/Spider (iallefall ifølge sidene til Meca)....... Skrik ut hvis du har noen  :)

Arvid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er feil i batadasen som bl.a. Meca benytter seg av!

Jeg fikk bestilt til GTV'n (1995) skitbillig, men passet de?........ De liknet ikke engang!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk bestilt til GTV'n (1995) skitbillig, men passet de?........ De liknet ikke engang!

Merk det er to typer.....

Nettopp kjøpt to riktige, og ja de er grise billige (heldigvis) Bremsbelegget er dyrere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge ePER så passer ikke 155-kaliperen så jeg bør vel stole på det. Trenger kaliperene til en Dedra som har samme teknikk og bunnplate som 155 så det er jo litt merkelig at de ikke passer om hverandre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det disse du skal ha?

212376.JPG

De koster veil kr 2275,- pr stk (inkl pant på kr 500,- pr caliper)

Priser er før evt klubbrabatt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er akkurat den typen ja  :) Har fått tak i noen pent brukte fra Fiat Coupe. De skal passe ifølge ePER. Ellers takk for tilbudet  :) Hva er forresten klubbrabatten hos dere ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er akkurat den typen ja  :) Har fått tak i noen pent brukte fra Fiat Coupe. Skal passe de ifølge ePER. Ellers takk for tilbudet  :) Hva er forresten klubbrabatten hos dere ?

Normalt 15% mot medlemsbevis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arvid, kan du bruke Thema kallippere? Isåfall har jeg et par liggende på hylla til nissepris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arvid, kan du bruke Thema kallippere? Isåfall har jeg et par liggende på hylla til nissepris.

Nissepriser er jeg alltid klar for men tror ikke de passer. Thema kommer ikke opp som alternativ i ePER. Ellers takk  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...