Gå til innhold
Delta8v

Hvorfor kan ikke bilen min få stå i fred!!

Anbefalte innlegg

Skulle kjøre hjem i går å får se at noen har vært å revet av Bertone merket på GT'n  >:(

Hvorfor gjør folk slikt?!? Er det missunelse eller liker de ikke bilen?!?

Forbanna møkkafolk!!!

Noen som vet om det er mulig å skaffe nye merker?

Hilsen en som er litt over middels irritert akkurat nå  >:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk flest er idioter.

;D

Supert at det finnes noen få hederlige unntak ...... og at vi, de gjenlevende frekventerer forumet .......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk flest er idioter.

;D

Supert at det finnes noen få hederlige unntak ...... og at vi, de gjenlevende frekventerer forumet .......

Ja, jeg synes det er fantastisk jeg!

Jeg er så glad for at jeg selv er perfekt!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle kjøre hjem i går å får se at noen har vært å revet av Bertone merket på GT'n  >:(

Forbanna møkkafolk!!!

Hvor i verden er det slik?. Steller mye med hærverksskader, og har følelsen av at det har blitt bedre i senere tid, men slettes ingen trøst for den som får gullet sitt ødelagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen er så enig. Hvorfor driter folk i andre sine biler? Jeg har iløpete av julen fått en "fin" ripe på panseret. Sikkert ei kjerring med veska som ikke ser seg for og gir faen. Dog er ikke dette den verste plassen, tvert imot. Hele panseret må fikses pga en bunk, så da må det lakkeres også. Så det skal nok bli bra en gang... Men jeg blir sur på folk som driter i andre sine biler. Jeg har stått og sett folk lukke opp dører inn i min bil og da har jeg gått bort og sjelt dem ut! Slikt skal en faen ikke gjøre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk har vel for lengst ikke skjønt dette med respekt for annen manns eiendom og det er sabla surt! I GB så hadde jeg to ganger innbrudd og ene gangen så tok de med seg hele bilen også! :(

Det jeg har lært av dette er å parkere bilen ikke så synlig og når det gjelder butikken så parkerer jeg så langt unna så overhode mulig pga da få bilen "armslag" rundt seg og en slipper handlevognbulker på bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn som jeg kjenner oslo så har ikke folk flest som gjør dette noen annen mening med det enn hæreverk. I gaten hvor en jeg kjenner bodde inntill nylig (kanskje han fikk nok?), så går "ofte" folk tvers gjennom HELE gaten men balltre for å slå av speil på ALLE bilene de går forbi (kun ene siden om det er noen trøst... ::) )

Heldigvis har jeg til nå ALDRI blitt plaget med hæreverk på noen av bilene mine. Men jeg var vel farlig nære å banke ei demment gammel dame som la lommeboken sin på Ghiblien i sommer 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det å parkere langt unna hoveddøra, er den beste måten å unngå slike riper og bulker. De som driter i andres biler, gidder heller ikke gå langt.

Er det en koreansk/japansk bil jeg må stå ved siden av, slenger jeg døra hardt inn i bilen. Vet jo at hun/han gjør det samme med min når de drar med alle handleposene sine, men når jeg er ferdighandlet er det for seint å ta igjen siden bilen da er vekk. På samme måte som jeg banker unga før jeg drar på jobb. De gjør jo ugagn i løpet av dagen likevel..... ;D;)

Det er viktig å følge "føre var"-prinsippet i trafikken 8)

I dag tidlig da jeg kom ut, satt en av kattene på Alfapanseret..........ikke bra.....nå har den bare et par liv igjen, hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

e d i norge? fyllekjøring? hit & run?

Sveits...

Fy søren, det der så ikke bra ut Jonny... Hvordan funker dette der nede i forbindelse med forsikringer etc?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

e d i norge? fyllekjøring? hit & run?

Forsikringen tar alt, men det er forutser at du har en ekstra forsikring for parkerings skader, og det hadde jeg gudskjelov uten å vite det.

Og Politiet mente dette var fyllekjøring, mye av det her nede i Geneva dessverre.

Sveits...

Fy søren, det der så ikke bra ut Jonny... Hvordan funker dette der nede i forbindelse med forsikringer etc?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forbanna møkkafolk!!!

Hvor i verden er det slik?. Steller mye med hærverksskader, og har følelsen av at det har blitt bedre i senere tid, men slettes ingen trøst for den som får gullet sitt ødelagt.

Bilen var parkert på furuset.... å det virker som de gjør det på pur faen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare Bertone merket!!! om det er noe trost, slik saa min bil ut, etter en helg alene i by'en.....

Det DER var overhode ingen trøst!!!

Må skaffe meg garasje nå tror jeg!

Den dagen jeg kommer ut å ser GT'n slik....... å stakkars mann! Jeg skal finne ham om det så tar resten av min levetid!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...