Gå til innhold
staled

Kaffeslaberas i Trondheim

Anbefalte innlegg

Hepp!

Siden det er for lite snø til Rally Snøfræser'n og godt kjent utfall på gokartkjøringa så går vi for kun kaffeslaberas i kveld. Dersom det er noen som føler for dekksparking så kan vi møtes til et lite garasjebesøk i forkant. Dersom noen vil til garasjen men ikke vet veien kan de ringe (982 22 193), sende PM eller mail til yours truly.

Vi sikter på Frati ca 21:30!

(edit: Det er snakk om Piccolo Frati i Jakobsliveien 59)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trønderske kaffeslabberas har jeg vært med på før. Tar ikke turen fra Oslo, men kan på generell basis anbefales.

' skal dere ha til (i) kaffen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å komme til kaffe ++. Da skal forhåpentligvis noen kunne vise meg amatør hvor luftmassemåleren sitter i GTen (2.0 JTS)...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ må ha meir enn 5 timers søvn førr å funksjer!(som trønderan sei)

Seint heim + tidlig opp næste dag e dåle kombo. Æ bli heime med sikte på sænga.

Kos dokker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd vi bli kasta ut så tidlig!... må da gå an å bestikk dæm med nåkka for å hold ut litt længer :D

De holder ikke ut så lenge de gutta der, men det er det jo mange gutter som ikke gjør min gode Herr Dr. Ing.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd vi bli kasta ut så tidlig!... må da gå an å bestikk dæm med nåkka for å hold ut litt længer :D

Hva med å møtes litt før kl. 21.30 neste gang?

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De holder ikke ut så lenge de gutta der, men det er det jo mange gutter som ikke gjør min gode Herr Dr. Ing.

Finnes andre forum hvor det problemet kan diskuteres regner jeg med ;D

Hilsen

B. Åxxer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ID kom tett opp til vårt faste torsdagstreff, tør jeg foreslå et nytt forsøk på treff førstkommende torsdag, 14.8. Jeg regner med at det er noen som har behov for å dele med seg av sine lukt-, lyd- og synsinntrykk?

Vi skulle jo rent av kunne ta en cruise kjøretur om været innbyr til det.

Hørte jeg Bjarne svare?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tut tut! Et lite kaffeslaberas er saken! En felles kjøretur krever at en møter opp samtidig mens et kaffeslaberas er mer av typen kom-når-det-passer og da er det forhåpentligvis flere som får tid og anledning.

Skal vi si start sånn ca 19:30 på Piccolo Frati på Jakobsli og en to-tre timer utover?

Tips: De som ikke har tid på torsdagen kan bruke søndagen til noe fornuftig: Fræsing rundt Lånke med Porscheklubben, BMWCCN og Sportsvognklubben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne tenkt seg å svingt innom Korsvik Alle 4 og ringt på til «Stigum» og fått meg sen en Øfsti i bilen opp til frati? GTVen fikk jo ikke mye tid på veien i sommer og Regataen er ikke helt i form stakkars...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farsken, fikk ny tannstang til 147 i dag, så rekker nok ikke både montering og transportering til by'n til rett tid...

Hadde jo gjort seg med en prøvetur , får se hvor radig det går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...