Gå til innhold
Fredrik

Prepare to qualify

Anbefalte innlegg

Værmeldingen sier opptil en halvmeter snø på østlandet i helgen.

Skal vedde på at jeg husker hvorfor jeg ville ha en 75 denne vinteren.

Heldigvis husker jeg ikke hvor jeg har satt skiene, så jeg slipper å kaste bort tid på slikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, skal bli moro å se hvor mye media skal gå amok og skrive om UVÆR på østlandet..........

Regner med 3 sekundmeter vind og 15 cm snø er nok til å lage kaos og kalle det snøstorm..... ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, skal bli moro å se hvor mye media skal gå amok og skrive om UVÆR på østlandet..........

Regner med 3 sekundmeter vind og 15 cm snø er nok til å lage kaos og kalle det snøstorm..... ;D

Jepp  ;D men det som blir mest morro er å lese i avisa på mandag om alle de udugelige brøytesjåførene som ikke var overalt samtidig med plog, skrape, salt og grus. Slik at alle idiotene med ABS, VDC, 4WD, PMS og det som værre er havna i grøfta fordi de kjørte som om både bil og bensin, evt. diesel var stjælt.

Like morro hver gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Undertgenede og "svenske faen" tenkte vi skulle kvalifisere oss her

Flere som har lyst til å være med så er det vist flere ledige plasser!

;D

Ja visst. Dere var jo der. Skikkelige herrer i motsetning til de fleste andre putsböger og skrythalser som frekventerer dette forumet.

Det var mange Auda'er der og en og annen VW. Og det er jo biler som får mye tyn av folk på dette forumet.

Man kan si mye om de tyske sauerkrautene, men at eierne møter på isbanekjøring og bruker vognene sine for det de er gode for og vel så det - det skal de ha.

Det var et vanvittig snøvær på vei hjem på lørdag, så "banekjøringen" fortsatte helt ned til Modum på lørdag, og jeg var skikkelig fornøyd med å ha byttet ut gnageren med en bil som dytter i riktig ende.

Så ingen alfa-folk med verken volvo 240 eller bmw 520 eller annet som de skryter på seg om vinteren.

Dimlinger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en jeg jobber med var oppe med sin sorte Audi A3 1.8 Turbo Quattro, eldre modell ombygd med ny type front og en del styling. han kjørte vel uten fangere!

han er kjent får å ødelegge bilen, så blir spennende å se hvordan den er i morgen  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tysk kvalitet ja...he, he.

Det var et par biler som måtte på tilhengeren for å komme seg hjem, ja.

Men denne kameraten var vel kanskje helgens uheldigste Autopower On Ice 2008 - nesten deltaker.

Bildet er tatt på lørdag.

DSC005152028Small29.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja han der kvalifisere som uheldig (om ikke det er egen / ukjyndig kobling av stereoen som er skylden da ;)),

Men morro var det, og Svenske faen klarte faktisk å hevde seg bra mot enkelt Audi biler med 4 hjuls trekk og minst dobbelt så mye krefter (alle på ispigg ;D), så konklusjone blir fortsatt at det er bedre å bruke pengene på å trimme førerern en å trimme bilen.

Fikk forøvrig med meg en tur i en gruppe N "Petter bil", det var morro det! når jeg en gang får råd til 4 hjuls trekk så står en slik høyt på lista ja :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og i Valdres, har jeg følelsen av at vinteren nå har vart siden forrige oktober (2006). :-\

Ja der kjører jeg forbi annenhver helg..og fra ryfoss til bagn er det ivertfall skikkeli sladde føre ;D

Lars Petter

Øvre Årdal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...