Gå til innhold
andreasowre

Bilder fra en vintergarasje...

Anbefalte innlegg

Var ute på den ukentlige "sitte bak rattet og drømme om sommeren" turen i garasjen. Fyrte opp 2 literen og lot den kjøre seg god varm. Ute snødde det og bilen så litt trist ut der den bare måtte stå der og rusle på 1400 omdr.

Så mens vi venter på tørre veier, så legger jeg ved noen bilder av min Alfetta GTV som garantert dukker opp et sted der det går an å kjøre fort den 20. april i år!

(Ser du noe på bildet som du kunne tenke deg - utenom bilen - så er det bare å melde i fra. Alt er til salgs. Jeg aner ikke hvordan det har samla seg opp gjennom åra, men et sted kommer jo all driten fra...)

post-1077-14779320821527_thumb.jpg

post-1077-14779320822463_thumb.jpg

post-1077-14779320823447_thumb.jpg

post-1077-14779320824676_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff den der altså!

Stemmer for å skrote fiskebollboksen til fordel for 4 trakter for den rette wåp wåp lyden! Halve morroa.. :)

Har vært inne på den samme tanken sjøl, antar at Weber har det jeg trenger, eller er det noen i Norge som kan fikse dette uten at jeg blir ribba?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok bilen ut på mandag og rydda plass i garasjen. Har fått fart på Corsa-preppinga nå. Det som skal gjøres i ukene fremover er blant annet montering av strømbrytere, brannslukkingsapparat, utbedre buret, montere OMP-setet og det nye OMP Corsica-rattet i semsket skinn, få på plass stabstag og legge alle ledninger i strømper ++. Så får vi se hvordan det går på teknisk kontroll 29. mars...

post-1077-14779321018503_thumb.jpg

post-1077-14779321019509_thumb.jpg

post-1077-14779321020416_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du vil selge den ene hjørnedingsen på listen rundt frontruten din, så byr jeg masse penger for den!!!! Jeg har en fjollebil helt tilsvarende din hvor den små dingsen mangler.  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...