Gå til innhold
Evlenol

Løp og kjøp!

Anbefalte innlegg

Tror jeg bestilte den for et års tid siden jeg, men da stod det "This item is out of stock". Men så fikk jeg mail for et par dager siden om at den var sendt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS OBS OBS

Har også bestilt, ser på utskiften på nettbenken at det er reservert 100 kr 3 ganger.

Skal sjekke dette ut mot bank/visa

Har nå pratet med Postbanken og de sier de ikke kan foreta seg noe kun grunnet en reservasjon, må vente opp til en uke for og se hva som reelt blir trukket fra konto.

Fordi de ikke kunne se hva som skjulte seg bak en reservasjon.

At man reserverer for høyt beløp, samt gjør dette 2-3 ganger påstår de skjer ofte.

Har aldri opplevd dette før ved kjøp av varer på nettet med Visa  før, antar at jeg har godt over 100 slike nettkjøp med visa.

Noen andre som har opplevd dobbel/trippel reservasjon?

Får følge med om de reseverer flere ganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sjekket min konto, men har handlet over 30 ganger fra Play.com - har aldri opplevd problemer av noe slag.

Men regner med det kan skje feil hos alle.. :) Det er Play.com som har reservert pengene eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Play.com som har foretatt reservasjonene.

Var ikke noe tull under bestillingen, alt fungerte som det skulle.

Har også handle av den før, da gikk det greit, noe lang tid før jeg motokk varene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått filmen, pakket den ut - og sett den.

24 minutter varte den. Veldig god gjennomgang av førkrigshistorien, og helt grei gjennomgang av de ti første åra etter krigen.

Etter der var det skralt. De hoppet direkte fra Duetto Spider til 916 Spider / GTV. Det var også der de avsluttet.

Ikke ett ord om andre biler fra 70-eller 80-tallet enn Duetto Spider. Ikke ett ord om 156.

Ser for meg at dette er en episode i en serie som sikkert har gått på en og annen TV-kanal, hvor hver episode  handler om et bilmerke. I denne episoden da Alfa Romeo. Og at dette er lagdfør 156 kom på banen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...