Gå til innhold
Addey

Ettermontering av motorvarmer til 166

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips til motorvarmer som kan ettermonteres på en 166? Noe man må på verksted for å gjøre, eller er det en grei jobb å gjøre selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk for tips, ser ut som om det er denne jeg skal ha. Og den skal tydeligvis festes på radiatorslangen, trodde den skulle inn i blokka et eller annet sted jeg... Skal rense kjøleanlegget og skifte kjølevæsken i løpet av jula uansett, passer jo bra å ta det samtidig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har slik i GTen (og hadde det i 156 SW tidligere). Kan ikke tenke meg å være uten. Anbefaler å legge opp kontakt i kupeen samtidig - koster ikke mye ekstra, så kan du bruke kupevarmer/vifte om ønskelig. Utrolig godt med en liten lunk når du skal ut kjøre på kalde dager!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg anbefaler at du kjøper en av de nye pakkene til defa med liten kupévarmer og fjernkontroll den koster ca 4500 - 5000 men med den fjernkontrollen er den virkelig kjekk, vurderer å installere den mye på grunn av den fjernkontrollen og muligheten rundt, selv om jeg har meste parten installert fra før.

http://wup.defa.com/en/wup_products_controlunits.html

Har installert denne i et par mærsje dritoer og vw carrameller, funker som kuk i kram snø.  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...