Gå til innhold
Arve V

Sjekk KARN sidene!!!

Anbefalte innlegg

Flotte sider, men jeg finner ikke  medlemslista som var der før..der man kunne skrive litt om seg selv og div info, samt man kunne legge ut bilde. Hvor har dette blitt av? noen som vet? jeg fant det hvertfall ikke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og takk for skryt. Når det gjelder medlemsinfo så står det som første punkt på siden:

"Som du ser så er det ikke noe innloggingsløsning her i dag men denne funksjonen er under uttesting da medlemmer vil kunne editere alle sine medlemsdata direkte og ikke som tidligere, via vår kasserer. KARN vil i fremtiden større grad benytte seg av e-post i forbindelse med påminning om kommende arrangement men dette fordrer ett oppdatert e-postregister. All medlemmer vil derfor på nyåret motta en innloggingsprosedyre med sitt unike passord så de kan legge inn sin info der."

Alfahilsen Øyvind I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og dette vil bli synlig(deler av infoen) for folk som er inne på hjemmesidene, slik som før?

siden vi er inne på klubben og slikt, hvor fikk klubben mailen "min" fra, som er i medlemsmatrikkelen? Den er feil..

Får vel sende en mail til en eller annen i systemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var på høytid! Meget fin side, så ganske proff ut! Et fint "forbilde" for KARN!

Men hva skjer med serveren? Den er ikke helt stabil? For jeg kommer ikke inn på sida akkuratt nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og takk for skryt. Når det gjelder medlemsinfo så står det som første punkt på siden:

"Som du ser så er det ikke noe innloggingsløsning her i dag men denne funksjonen er under uttesting da medlemmer vil kunne editere alle sine medlemsdata direkte og ikke som tidligere, via vår kasserer. KARN vil i fremtiden større grad benytte seg av e-post i forbindelse med påminning om kommende arrangement men dette fordrer ett oppdatert e-postregister. All medlemmer vil derfor på nyåret motta en innloggingsprosedyre med sitt unike passord så de kan legge inn sin info der."

Alfahilsen Øyvind I

Ser det er feil info om mail adrsse og hviken Alfa jeg har i medlems matrikkelen som fulgte med Alfanytt som kom i posten idag.

Skal en vente med og endre dette til innlogging løsningen er oppe og går eller skal en sende mail som beskrevet på baksiden av medlemsmatrikkelen?

Om en kan vente og gjøre dette selv senere vil en vel spare styret for en del arbeid, det er vel ikke umulig at det også er feil data på andre enn meg.

Har tidligere sendt mail om at GTV 2.0 er solgt til xxxx, og oppdatert bil listen  i 2005(?).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, det er like greit å vente med dette til innloggingsløsningen er på plass. Den skulle vært det før jul men det ble noe tilleggsarbeid med hjemmesiden så det har dratt litt ut.

Sparer alle for litt arbeid :-)

Alfahilsen Øyvind I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...