Gå til innhold
integrale

Tåkelys eller grøftelys forran 164 ønskes

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe et tåke lys forran venstre side på 91 modell 164 , kan også kjøpe et sett hvis det er ønskelig.

Leif

90276591 eller pm eller svar her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sett orginale lykter med alfalogo "gravert" i selve glasset om jeg ikke husker helt feil.

En lykt er VELDIG pen og en annen bærer preg av en del småstein. Den har ikke sprukket eller noe slikt men overflaten har blitt veldig ru.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sett orginale lykter med alfalogo "gravert" i selve glasset om jeg ikke husker helt feil.

En lykt er VELDIG pen og en annen bærer preg av en del småstein. Den har ikke sprukket eller noe slikt men overflaten har blitt veldig ru.

Høres intresant ut, men fikk et tilbud fra en annen om div deler, så vill se det litt ann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Turismo Internazionale

Prøvde å sende PM men det ser ut til at det ikke fungere, men er int.

Har du fortsatt Grøfte lys forran til 164, trenger venstre, men kan kjøpe begge hvis ønskelig har du pris og hvor fort kan du sende, skal på Eu kontroll og da slipper jeg og demontere begge to.

Leif Svarstad

Ramsvikvegen 39

6012 Ålesund

90276591

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Turismo Internazionale

Prøvde å sende PM men det ser ut til at det ikke fungere, men er int.

Har du fortsatt Grøfte lys forran til 164, trenger venstre, men kan kjøpe begge hvis ønskelig har du pris og hvor fort kan du sende, skal på Eu kontroll og da slipper jeg og demontere begge to.

Leif Svarstad

Ramsvikvegen 39

6012 Ålesund

90276591

Hvor snart trenger du dem?

500 for paret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...