Gå til innhold
Arvid

Vinterutstyr til Alfa 166

Anbefalte innlegg

Er det noen som har et sett med originale plastkapsler til salgs ? Trenger noe å pynte opp stålfelgene med  :) Må være strøkne eller i det minste tilnærmet strøkne. Er også interessert i 16" eller 17" alufelger til vinterbruk.

Arvid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal gratulere med ny bil, kjem det bilete av køyretyet?

Takk takk  :)

Bilen er super den. Nydelig komfort men samtidig stødig som fjell og passelig sportslig i TI-utførelse. Bra drag er det også (selv om det lukter primus).....

1661.jpg

1666.jpg

1664.jpg

Mangler alu til vinterdekka. Kan nøye meg med kapsler foreløpig men disse frister mye : Det er jo en ren kopi av de originale 17" til 166 FL. Fåes hos Interdekk til 1800,-/stk. :

Alfafelg.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NICE!!!

Meget klokt valg, primuslukta blir du van med  ;) Værre med lyden, så godt vant som du er  ;D

Grattis!!

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

btw: De sommerfelgene der tror jeg ALDRI jeg hadde byttet ut. NYDELIG på 166 og den skiller seg virkelig ut fra "mengden" av andre 166'er. Denne bilen likte jeg virkelig godt!

Valget ditt av vinterfelger ser brukbart ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk Ronny  :) Sommerfelgene blir ikke byttet ut,det er garantert. Akkurat nå ser ikke bilen like lekker ut med 16" svarte stålfelger uten kapsler........ :-\ Må bare ha tak i noen vettuge felger til vinterbruk. De som Interdekk selger er jo en blåkopi av 166 FL-felgene og passer meget bra designmessig til bilen. Ellers så er det jo flere "teledial"-design som hadde passet men disse ble aldri levert til FL,men de hadde tatt seg bra ut de også.

Siklet lenge på denne utgaven men måtte kaste inn håndkle. Den ble for dyr. Det er den ultimate luxus-utgaven av 166,Collezione,kun levert som 2006-07 modeller. Hele interiøret,utenom tak og gulv,er kledd i skinn. Dashbord,dører,midtkonsoll..... You name it. Setene har innramming i lys beige,samme med sømmene.

166Collezione.jpg

Collezione.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, ser du har en 2,4 TI, Hvordan har den fungert så langt? Har du hatt noen problemer med hjulgeometri, felger og opphengs detaljer?

Hilsen Ole :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...