Gå til innhold
Gjest Joachim89

Sportsannlegg kjøpes

Anbefalte innlegg

bygge sjøl kansje?? det gjorde eg,  eller så får du bestille csc eller ansa fra utlandet. er vel ingen i norge som eg vett om som selger dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kan ikje sveise :P

Noen som kan anbefale noe d?

Liker helst at på tomgang/lave turtall så er det en myk bass lyd, mens på turtall skal den skrike ;D av glede dog, ikke av smerte :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kan ikje sveise :P

Noen som kan anbefale noe d?

Liker helst at på tomgang/lave turtall så er det en myk bass lyd, mens på turtall skal den skrike ;D av glede dog, ikke av smerte :P

Hvorfor må du sveise?

Har bygga eksos selv før og en trenger ikke sveise. En bruker overganger og klemmer osv. Er bare kapping med vinkelsliper som skal til. Men ikke kjøp rør på biltema de ruster verre enn noe annet. Men spørs jo selvsagt hva du er ute etter. Skal du bare ha noe for og ha noe så er det samme pokker i grunn skal du ha noe som er bedre og holder så kjøp deg heller rustfrie rør fra f.eks bilextra. eller andre plasser som måtte selge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bygde eksos på måten U5 beskriver over her på min gamle 131 Racing. Kjøpte rør og potter på BilExtra, og de levde mange år de :)

Brukte bare vinkelsliper, eksosklemmer og eksospasta..funka som bare juling. Eneste som er dumt er at alt av bøyde rør er jo på faste vinkler osv..

hvis ikke kan du jo få andre til å bygge for deg, om du vil koste på bilen dette..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...