Gå til innhold
Gjest JEJ

De viktigste datoene i 2008!

Anbefalte innlegg

Det er desverre vanskelig. Helga før er det Gatebil, og helga før der NM-runder i roadracing...

Prøvde å få flyttet gatebil, men det gikk ikke....

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får alle håpe vi slipper å se noe sånt i Corsaen!!!!! (Nei, jeg mente ikke GTV...men en skvisa GTV)

Nå ligger han vel foran en "betydlig" raskere bil, så piltoen er vel fornøyd til tross for at vogna er litt deformert.

Gleder meg som bare det til neste år... blir moro med enda flere biler på banen. Stå på i garasjene :)   

(Ja, det er natta nå, men er det min klokke?? eller er det noen som fortsatt kjører på sommertid her??)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(Ja, det er natta nå, men er det min klokke?? eller er det noen som fortsatt kjører på sommertid her??)

Jepp, vi er på sommertid. Vinteren er som kjent bare en transportetappe, så den ser vi bort fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare du ikke bulker andres biler da  :)

Det var en spøk da!  hehe

Bilen ser ikke stort værre ut enn den til Rune Risholt. Men den skal helst være litt penere når den en gang stiller til start. ;)  (forøvrig lite trolig at det blir i 2008)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...