Gå til innhold
alfaweie

2000 Berlina anno 1973, NÅ MED PRISANTYDNING OG FLER BILDER

Anbefalte innlegg

Vurderes solgt :-\.

[move]Prisantydning kr.30.000,-[/move]

Ny i Norge :)

Den trenger litt omsorg, noe jeg ikke har kapasitet til å gi den nok av lenger.

Det er ikke mye rust, det som er, er i v.dørkanal, h. forskjerm og i et par plateskjøter (ikke hull der)

Interiøret er ikke bra, har vært på leiting etter interiør i 7 år, uten særlig resultat.

Teknisk er den heller ikke helt på topp, clutchen er dårlig (ny følger med), og den bruker en del olje.

Men som alltid; den starter og går, og gir meg ett smil om munnen når jeg tar en luftetur med den.

Har  jo vurdert sterkt å transformere bilen til corsavogn også, men når man bor 1000 mil unna banene og er millionær kun på lånesaldo, blir det sikkert som total galskap å regne. Er vel gal nok fra før, som i hele tatt eier Alfa Romeo, 60 mil nord for Sinsen.

Hva kan man forlange for noe sånt da? Det er jo ikke en Giulia, har jeg skjønt, selv om den er bedre på de fleste områder :P

På den annen side begynner Berlina å bli utrolig skjeldne, kult det og!

Och det är diffad bakaxel ;D

Seriøse bud over ...tja .. Nei.. vanskelig å sette prislapp. Men selges helst til noen som vil bevare den

post-84-14779320751532_thumb.jpg

post-84-147793207521_thumb.jpg

post-84-14779320753118_thumb.jpg

post-84-14779320759863_thumb.jpg

post-84-14779320760035_thumb.jpg

post-84-14779320760227_thumb.jpg

post-84-14779320760411_thumb.jpg

post-84-14779320760595_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer til å angre.. ;)

Uff ja, det tror jeg også...

Men har gjort mye dumt før også, jeg

Solgte f.eks en orginal NSU TT for 3000 kroner i min ungdom (ungdum!)

Er dog ikke sååå dum lenger, håper jeg

post-84-1477932076077_thumb.jpg

post-84-14779320760942_thumb.jpg

post-84-14779320761154_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer Rune  :-[

Vel, får håpe det er noen som kan ta seg av den. Sjarmig sak. Du får evt. låne Julla nå og da - du er jo tross alt fosterfar (dog så har jeg lagt ut Julla for salg, men time will show - kan jo være morro å ha videre også).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune, er det første bildet der tatt på Elverum før ID for noen år siden? Tror jeg stod parkert ved siden av deg der. :)

Selge norges eneste berlina med frontspoiler? Man selger vel ikke et familiemedlem vel? Corsavogn er ikke galskap, du kommer garantert til og angre deg gul og blå dersom du IKKE gjør det. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune, er det første bildet der tatt på Elverum før ID for noen år siden? Tror jeg stod parkert ved siden av deg der. :)

Selge norges eneste berlina med frontspoiler? Man selger vel ikke et familiemedlem vel? Corsavogn er ikke galskap, du kommer garantert til og angre deg gul og blå dersom du IKKE gjør det. ;)

Elverum it is! Var vel dagen etter ID, (kombinert Landstreff/Italiensk Dag)Treffets eldste bil den gang . Premiert både da og på landstreffet i år! Du verden, det gjør nok utslag på verdien!

Er enig i at det kan virke drastisk å selge, kunne jo satt den vekk noen år til overskudd og pågangsmot eventuelt skulle komme tilbake.

Har litt problemer med å tro at det vil skje..

Var nettopp ute og starta den under et lag med snø og is. Den har stått et par måneder ute nå, men fyrte igang, og spaserte rett opp bakken kun iført sommersko fra 1991 ;D  Saab 99  Alfa Romeo Berlina- vinterbilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som det var en pen 164 i bakgrunnen... :o

Den var jæ... pen også! Er forsåvidt pen ennå , ny eier tar godt vare på den :)

post-84-14779320754702_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer Rune  :-[

Vel, får håpe det er noen som kan ta seg av den. Sjarmig sak. Du får evt. låne Julla nå og da - du er jo tross alt fosterfar (dog så har jeg lagt ut Julla for salg, men time will show - kan jo være morro å ha videre også).

Jo takk,men den bor nå her ennå. Time Will Show her også!

Takker for tilbudet ang Julla!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hoill kaffen varm te torsdan du Rune! ;D

Mæn deder hælwetes traktern slår sæ tå ætter to tima.

Får vel z på ny kaffe tossdaxmårrån :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant du ikke har Kronofogden etter deg så er dette en bil du bør beholde! Berlina 2000 er en av få Alfaer som virkelig gir meg tanker om min pur barndom og den er råbarsk som en ulv!

Ta heller en tur på loftet eller i kjelleren og fin noe anett og selge.... Event selg båten! ;)

Mvh

En som vokste opp med Berlina

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåja.(Eventuelle spekulanter må IKKE lese dette!)

Det er så mange negative ting med denne bilen at jeg må da vel få kunne selge den ;)?

Det er alt for høy lasteterskel.

Kjørestilling er ikke god

Varme og ventilasjon er ikke helt bra

Det er en del støy

Lurer på om CO2 utslippet er politisk ukorrekt

Feil farge

Båter er solgt allerede

Campingvogn er også solgt

Kjerringa har kjøpt bil-vil ha garasjeplass >:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så mange negative ting med denne bilen at jeg må da vel få kunne selge den ;)?

Det er en del støy

Feil farge

Båter er solgt allerede

Hva f?

Last terskel? du kjører da ikke rundt med masse ræl i en slik alfa? :o

Kjørestilling ikke god? dersom du legger merke til slikt så kjører du ikke fort nok!  ;D(alt. kan man bytte ratt og stoler)

Varme og ventilasjon? Bilen skal da brukes når det er varmt nok til å kjøre med vindauge oppe! = da er ventilasjon god ;)

Det er ikke støy det er godlyd :D

Politisk ukorekt, hva f? stemmer du grønt?

Feil farge ? Er den det?

Båter og boklumper? har det noe med en alfa og gjøre?

Kjerringa vil ha garage plass, bygg en til da! alt lei en plass til berlina en en eller annen vei.

Om du fortsatt abselutt vil selge sender du meg en melding med hva du drømmer om å få for bilen så sender jeg en melding tilbake om hva jeg tenker om det. ;)

(Og nei du får ingen Alfa i bytte, men har en croma turbo i bra stand, men den er ikke montert sammen ;D)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en del støy

Feil farge

Båter er solgt allerede

Hva f?

Last terskel? du kjører da ikke rundt med masse ræl i en slik alfa? :o

Kjørestilling ikke god? dersom du legger merke til slikt så kjører du ikke fort nok!  ;D(alt. kan man bytte ratt og stoler)

Varme og ventilasjon? Bilen skal da brukes når det er varmt nok til å kjøre med vindauge oppe! = da er ventilasjon god ;)

Det er ikke støy det er godlyd :D

Politisk ukorekt, hva f? stemmer du grønt?

Feil farge ? Er den det?

Båter og boklumper? har det noe med en alfa og gjøre?

Kjerringa vil ha garage plass, bygg en til da! alt lei en plass til berlina en en eller annen vei.

Om du fortsatt abselutt vil selge sender du meg en melding med hva du drømmer om å få for bilen så sender jeg en melding tilbake om hva jeg tenker om det. ;)

(Og nei du får ingen Alfa i bytte, men har en croma turbo i bra stand, men den er ikke montert sammen ;D)

Skal selge en 166 om 25 år, men hvis noen kjøper den nå istedet, beholder jeg berlinaen!

(men hvis jeg ikke sier noen pris på berlina, blir den vel heller ikke solgt, og da er jo ikke dette noe problem :), og bilen får forfalle videre...) :'(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en del støy

Feil farge

Båter er solgt allerede

Det er alt for høy lasteterskel.  Bare og senken det.

Kjørestilling er ikke god.    Citroen han yppelige seter og nardi  et flott treratt.

Varme og ventilasjon er ikke helt bra.    Opp med vindu og ut med albuen og nyt sommeren

Det er en del støy  Webere er ikke støy det er musikk.

Lurer på om CO2 utslippet er politisk ukorrekt.  Å er det under 4,5%

Feil farge. Er d virkelig noe som er feil farge på en Alfa

Nei detta er tragsik Rune familiemedlem må beholdes  :)

Mvh

Erik og Julie

I Aubergine Berlina Modificata #13

Under ytterligere modifikasjoner as we speak dvs no more mercy hehe.

Et lass med deler er innkjøpt inkl nye 100% rustfrie dører til spotpris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke denne vært din følgesvenn gjennom mange år da Rune?  Og jeg trodde ekte alfister kjørte Berlina jeg ;)

Finnes det virkelig en grunn til å selge alfa UTENOM fordi at man virkelig trenger pengene? ???8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...