Gå til innhold
variator

Dørhåndtak v.side bak, 156

Anbefalte innlegg

Er det noen som har til salgs eller vet hvor jeg kan få kjøpt dørhåndtak v.side bak til en Alfa 156? Var for brå i dag da jeg åpnet døra, den var fryst fast og nedre feste på håndtaket gikk! Tror jeg kanskje også kan greie å reparere det også, hvis jeg får det av.

Noen som har skiftet dette håndtaket? Kommer en til det hvis en fjerner det trekanta plastdekselet på innsida av døra?

Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter to umbrako skruer under  de trekantete dekslet  vær forsigtig når du tar av plast dekselet    da dette har en tendens til og brekke

av feste tappene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det! Noen som vet om noen norsk forhandler på håndtaket? Har sendt en forespørsel til Danmark, men er vel noe raskere å handle her i gamlelandet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode tips karer! Har sendt en mail til han som har hugget 156.........

Det er på denne måten dette forumet er genialt!

Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk kontakt med han som hugget en 156, han har skrudd av håndtak til meg og jeg venter på at han sender det.

Ikke så dyrt med nytt heller 293,- DKr. + frakt og moms.  http://www.koch-biler.dk/idd56.asp

Norske bilopphuggere kan du bare glemme, de gidder ikke å skru av et håndtak, måtte enest være hvis et håndtak datt av ved et uhell! :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...men de kommer fortsatt til å syte når de går konk ;)

Som jeg ser det har eBay eliminert behovet for huggere og bildelesjapper i Norge ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har klart å bytte håndtaket bak uten å fjerne dørpanelet?

Nederste umbrakoen sitter litt langt ned etter at jeg har tatt av trekantdekselet. Fikk kjøpt håndtak fra en norsk hugger for 500,- (inkl frakt og moms).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for følge opp... hvordan fjerner en dørpanelet? Kan det sammenliknes med guiden som ligger ute her til "fremre dør 166"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte et håndtak fra ebspares.co.uk. Husker ikke hva jeg betalte for det.

Har ikke byttet det ennå, så tips på hvordan dette gjøres er ønskelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg byttet så måtte jeg løsne trekket, men så vidt jeg husker så tok jeg det ikke helt av. Av med alle håndtak og sveiver ov løsne klipsene i utkanten av dørtrekket+ev. høytaler.....mener jeg å huske. Så må dørtrekket løftes litt opp, det er hektet over en kant, øverst på døra.

500,- for et huggerhåndtak ja.......han var i godlune denne dagen da? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...